جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۸
بازار اتومبیل ایران، یکی از جذاب‌ترین بازارهای اتومبیل در منطقه و شاید در مقیاسی مشخص، در جهان است. به این دلیل شرکت‌های وارد‌کننده و لیزینگ‌های اتومبیل به تعداد بسیار در کشور در حال فعالیت هستند که البته حرف و حدیث درباره فعالیت برخی از آن‌ها کم نیست و بعضی اوقات اخبار و حواشی فعالیت این شرکت‌ها در صدر اخبار قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۷۴۴۱

تیتر20 - با این حال تعدادی از شرکت‌های داخلی با کسب نمایندگی برند‌های معتبر اتومبیل سازی به واردات و توزیع انواع اتومبیل اقدام می‌کنند که البته فروش شرایطی این شرکت‌ها باعث رونق بازار خودرو مخصوص در شرایط رکود این روزها می‌شود.
یکی از شرکت‌هایی که به عرضه محصولات برندهای بزرگ خودروساز جهان اقدام می‌کند و نمایندگی‌هایی در مناطق مختلف هم دارد، «پرشین پارس» است که فعالیت خود را از سال 1381 آغاز کرده و عضو رسمی‌ اتحادیه فروشندگان خودرو است.
«پرشین پارس» طرف قرارداد لیزینگ‌های تحت نظارت بانک مرکزی است و در حال حاضر از نظر تعداد مجوز‌های معتبر، یکی از برترین مجموعه‌های فعال در میان شرکت‌های خصوصی فروشنده خودرو است.
برند‌هایی مانند کیا، آلفا رومئو، بی ام دبلیو، تویوتا، میتسوبیشی، مرسدس، ام جی و هیوندای در نمایندگی‌های پرشین پارس عرضه می‌شود.
لازم به ذکر است که برخی فروشندگان با استفاده از عدم آگاهی خریداران اقدام به فروش خودروهایی می‌کنند که گاهی با آنچه می‌گویند، متفاوت است و باعث وارد آمدن خسارت به خریداران و ایجاد بی اعتمادی در بازار می‌شوند. این نکته ای است که پرشین پارس نیز با درج اطلاعیه ای در سایت خود، نسبت به آن  شهروندان را آگاه کرده است.
به گفته منصوری، رئیس اتحادیه فروشندگان خودروی تهران تعدادی افراد سودجو با درج آگهی‌های گوناگون در رسانه‌ها و فضای مجازی، زمینه را برای کلاه برداری از مردم فراهم می‌کنند و بدون عمل به تعهدات خود مشکلات زیادی در سطح جامعه پیش می‌آورند.
به هرحال، با اندکی صبوری و بررسی، مراکز معتبر می‌توان با آسودگی خاطر خرید خود را انجام داد. ضمن این که انتظار می‌رود بازرسان اتحادیه فروشندگان خودرو وظیفه خود را در شناسایی و اعمال قانون در خصوص فروشندگان متخلف خودرو انجام دهند داد تا مشکلات این حوزه به حداقل برسد.
به نظر می‌رسد شرکت « پرشین پارس» در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین قطب‌ها در صنعت فروش خودرو باشد. این شرکت در نظر دارد نمایندگی‌های خود را در سراسر کشور گسترش دهد.
حوزه فعالیت این شرکت تامین کلیه خودروهای داخلی و وارداتی، صفر و کارکرده به صورت نقد و اعتباری با شرایط دلخواه متقاضیان است
در این میان سیاوش جعفریان، مدیر عامل مجموعه نمایندگی‌های مجاز فروش پرشین پارس، نداشتن متولی مشخص صنعت فروش خودرو و رقابتهای کاذب را یکی از دلایل اصلی رکود بازار فعلی خودرو می‌داند.
این شرکت در تازه ترین اطلاعیه فروش فصلی خود که به مناسبت فروش بهاره ترتیب داده، 45 اتومبیل خارجی و داخلی را به صورت فروش ویژه درمعرض فروش قرار داده که از آن جمله می‌توان به نام‌هایی چون: پیکاپ، سراتو، سراتو کوپه، النترا، سوناتا، کرولا، کمری و ... اشاره کرد.
برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت www.persianpars.com مراجعه کنید. 




ارسال نظرات
موضوعات روز