سه‌شنبه ۱۰ تير ۱۴۰۴ - 2025 July 01
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۲ تير ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۷
با آغاز تعطیلات تابستانی خودروسازان، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) اعلام کرد که در این مدت بیش از ۵۰ هزار خدمت به مشتریان ارایه کرده است. این شرکت با حفظ آمادگی کامل نمایندگی‌ها و ناوگان امداد ایران خودرو ، برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای پوشش نیازهای مشتریان در سراسر کشور انجام داده است.
کد خبر: ۷۶۳۶۱

تیتر20- جلسات نظارتی به صورت روزانه با حضور مدیران ارشد ایساکو برگزار می‌شود تا کیفیت خدمات، رفع سریع نیازهای شبکه و رضایت مشتریان به طور مستمر ارزیابی و بهبود یابد.
عبداله سلطانی‌ثانی، مدیرعامل ایساکو، با حضور در جلسه ستاد خدمات پس از فروش، بر ضرورت ارایه خدمات ۲۴ ساعته و حفظ استانداردهای کیفی تاکید کرد. این اقدامات بخشی از برنامه‌های ایران‌خودرو برای پشتیبانی فنی از مالکان محصولات این گروه در تمامی شرایط است.
مشتریان در صورت نیاز می‌توانند از طریق شماره ۰۹۶۴۴۰ از خدمات شبانه‌روزی ایران‌خودرو بهره‌مند شوند./ایساکو

ارسال نظرات
موضوعات روز