پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
زمان برنامههای پرهزینه رسانه، تبلیغاتی که به عنوان اسپم شناخته میشوند و تبلیغات درهم و پر سر و صدا به سر آمده و ما میخواهیم با یک تفکر جدید با مخاطب مرتبط شویم.
کد خبر: ۷۹۲۵
تیتر20 - رنو با همکاری یک آژانس تبلیغاتی اقدام به معرفی فناوری کرده است که بر اساس آن بیلبوردهای کنار خیابان محتوای خود را با توجه به خودروهای عبوری تغییر داده و متناسب با آنها تبلیغات ارائه میکنند.
در این بیلبوردها از دوربینهای ویژهای استفاده شده که میتواند مدل، کلاس و رنگ خودرو را تشخیص داده و در صورت نزدیکتر شدن شماره خودرو را نیز بخواند و متن تبلیغات را بر این اساس تغییر دهد.
اوشن، به عنوان آژانس تبلیغاتی که در این طرح با رنو همکاری میکند اظهار کرده است با اینکه در این فناوری شماره پلاک خودرو خوانده میشود اما هیچ اطلاعات شخصی از راننده، ثبت یا ذخیره یا نمایش داده نخواهد شد. تنها اهداف این فناوری تجاری و تبلیغاتی هستند و بنابراین هیچ مشکلی از قبیل مسائل ایمنی یا برهم زدن تمرکز راننده از جاده به وجود نخواهد آمد. این بیلبوردها مقابل چراغهای راهنمایی نصب خواهند شد.
با این حال با توجه به اطلاعات ظاهری خودرو از قبیل مدل و کلاس آن و نیز مشخصات ظاهری راننده مانند سن و جنسیت مناسبتترین تبلیغ گزینش و به نمایش درخواهد آمد. اولین نمونه از این بیلبوردها در هلند پارک لندن نصب خواهد شد و به زودی موارد بیشتری از آنها را در بیرمنگهام، منچستر و نیوکاسل خواهیم داد.
استفاده از این فناوری در انگلیس در فاز آزمایشی قرار دارد و با توجه به اطلاعات دریافت شده از پیرامون قرار است نسخهها مختلف رنو مگان تبلیغ شود. مدیرعامل اوشن در خصوص تاثیرگذاری این طرح بسیار اظهار امیدواری کرده و میافزاید: «زمان برنامههای پرهزینه رسانه، تبلیغاتی که به عنوان اسپم شناخته میشوند و تبلیغات درهم و پر سر و صدا به سر آمده و ما میخواهیم با یک تفکر جدید با مخاطب مرتبط شویم.» / اخبار خودرو به نقل از autocar