پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
در شرایطی که کشورهای منطقه با سرمایهگذاریهای میلیاردی در بنادر خود، جایگاه خود را در زنجیره تامین جهانی تثبیت کردهاند، کیش هنوز درگیر ظرفیتهای محدود بندری، نبود اتصال ریلی و حتی دشواریهای حملونقل جادهای است.
دکتر سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان امروز در حاشیه همایش ملی «توانمندیها و فرصتهای سرمایهگذاری مناطق آزاد و تجاری ایران» در سالن همایشهای بینالمللی صدا و سیما گفت: «ارس» یکی از مناطق آزاد استراتژیک و مهم کشور است.
سازمان منطقه آزاد ارس با هدف ارائه خدمات شایسته به گردشگران، اقدام به راهاندازی تور رایگان «ارسگردی» کرده است. این تور شامل بازدید از جاذبههای گردشگری منطقه با استفاده از اتوبوس دوطبقه است.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: 10 پروژه مختلف عمرانی، صنعتی و توسعه ای به ارزش 9.3 هزار میلیارد تومان در منطقه آزاد ارس آماده بهره برداری است که با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح خواهد شد.
منطقه آزاد انزلی در سال ۱۴۰۴ با بهرهگیری از موقعیت استراتژیک خود در سواحل دریای خزر و دسترسی به کریدور بینالمللی شمال–جنوب، گامهای مؤثری در جهت توسعه اقتصادی و جذب سرمایهگذاریهای هدفمند برداشته است.
نبود سیاست مشخص برای جذب و نگهداشت نخبگان، در کنار ضعف در آموزش مهارتهای متناسب با نیاز بازار، باعث شده که بین عرضه و تقاضای نیروی کار در کیش فاصلهای جدی ایجاد شود.
دکتر هادی مقدمزاده در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران چشمان بیدار، گوش های شنوا و زبان گویای مردم و مسئولین هستند و در عصر حاضر که سرعت انتشار اطلاعات بسیار بالاست نقش آنان در تمییز حق از باطل و هدایت افکار عمومی بی بدیل است.
چابهار از معدود مناطقی است که در تقاطع منافع ژئوپلیتیکی، مزیتهای بندری و اهداف کلان توسعهای قرار گرفته است. چنین موقعیتی اگر با نگاه بلندمدت، سیاستگذاری منسجم، و سرمایهگذاری درونی همراه نشود، به تهدیدی اقتصادی بدل میشود. آنچه در سه ماهه ابتدایی ۱۴۰۴ رخ داده، بیش از آنکه علامت تحول باشد، آینهای از ظرفیت اصلاح و امکان چرخش در مسیر خطاست.