شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
در واقع تشکیل باشگاه مشتریان سبب خواهد شد ایساکو و مشتریانش ارتباطی بهتر و نزدیک تر را با یکدیگر پیدا کنند و این موضوع به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت این شرکت در ارائه خدمات پس از فروش، کمک بزرگی خواهد کرد.
کد خبر: ۱۷۰۸۵

تشکیل باشگاه مشتریان، رویکرد مهم ایساکو در وفادار سازی مشتریان!

تیتر20 - ایساکو به عنوان شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو قصد دارد در آینده ای نزدیک باشگاه مشتریان این شرکت را راه اندازی کند.

اگرچه برای بررسی نقاط ضعف و قوت این اقدام باید منتظر تشکیل باشگاه مشتریان ایساکو ماند، با این حال اصل چنین رویکردی می تواند در صورت مدیریت صحیح، ارتباط میان ایساکو و مشتریانش را بهبود ببخشد.

تردیدی نیست که در دنیای امروز خودروسازی، خدمات پس از فروش نقش بسیار مهمی در جلب رضایت عمومی مشتریان دارد و چگونگی ارائه این خدمات و نقاط ضعف و قوت آن می تواند به نفع برندهای خودروساز تمام شده یا چهره آنها را نزد مشتریان مخدوش کند. 

در این شرایط، شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش همواره به دنبال روش های نوین می گردند تا بدین واسطه سهم خود را از رضایتمندی مشتریان بالا ببرند.

 حالا ایساکو نیز با اقدامی مانند تشکیل باشگاه مشتریان، این امکان را خواهد یافت که ضمن ارتباط نزدیک تر با مخاطبان خود، نقاط ضعف و قوتش را بیشتر و بیشتر شناسایی و در جهت رفع یا تقویت آنها قدم بردارد.

در واقع تشکیل چنین باشگاهی سبب خواهد شد ایساکو و مشتریانش ارتباطی بهتر و نزدیک تر را با یکدیگر پیدا کنند و این موضوع به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت این شرکت در ارائه خدمات پس از فروش، کمک بزرگی خواهد کرد. 

در نهایت اینکه ایساکو می تواند به واسطه تشکیل باشگاه مشتریان، میزان وفاداری آنها را به خود افزایش دهد، هرچند البته در کنار آن باید سطح کمی و کیفی خدمات رسانی به مشتریانش را بهبود داده و استانداردتر کند.

ارسال نظرات
موضوعات روز