پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
با توجه به اينكه سالانه صورتهاي مالي توسط بانك مركزي رويت و تاييد مي شود ،بانك گردشگري شاهد رشد دارايي دركنار افزايش امكانات سخت افزاري و شعب بوده كه اين در جلب نظر مشتري تاثير به سزايي داشته است.
کد خبر: ۲۳۲۷۳
تیتر20 - براي چهارمين دوره است که جشنوارهایی با نام «بانک محبوب من» برگزار میشود. در این جشنواره خدماتدهی بانکها توسط مشتریانشان به بوته نقد کشیده میشود.
اين فرصت مناسبی است تا مردم بتوانند نظر واقعیشان را به مسئولان بانکی منتقل كنند و سبب مي شود يك جامعه آماری بالا از مشتريان، ارتباط بیواسطه با مدیران ارشد بانکها داشته باشند تا اين آگاهي منجر به افزایش رضایتمندی مشتریان باشد و شانس اعمال نظر مشتریان در فرآیندهای تصمیمگیری نظام بانکداری را افزايش دهد.
به واسطه اين اهداف جشنواره سالانه امسال نيز بر مبناي اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مردم با بانکها و مؤسسات مالی برگزار خاتمه يافت.
در این جشنواره در خصوص خدمات بانکی از مشتریان بانکها نظرسنجی اینترنتی به عمل آمده و در پایان، بانک برتر یا محبوبترین بانکهای کشور از دید مشتریان انتخاب شدند.
ایجاد فضای رقابتی سالم میان بانکهای کشور و ... از دیگر اهداف برگزاری چهارمین جشنواره سالانه "بانک محبوب من" بود كه در نهايت نتايج امسال نيز بر همين مبنا تعيين و اعلام شد.
نام بانكهاي بزرگ و مشتري مداري در اين فهرست به چشم ميخورد كه نشان از دقت و ريز بيني مشتريان در راي دهي داشت. در اين بين نام بانك گردشگري ديده شد كه با خدمات نويني كه طي سال گذشته ارائه كرده بود و تلاشي كه براي ارتقاي كيفيت و جلب نظر مشتري داشت، لايق اين مقام بود.
بانک گردشگری؛ هشتمین بانک محبوب کشور
بانک گردشگری در سال ۹۶ به عنوان هشتمین بانک محبوب کشور شناخته شد. در جریان جشنواره "بانک محبوب من" که به ارزیابی بانکهای کشور از نظر محبوبیت بین مشتریان و مردم نيز پرداخته بود، در نظر سنجی سایت خبري بانكي با بیش از صد هزار نفر شرکت كننده به عنوان يكي از بانک هاي محبوب توسط مردم اعلام شد.
بر اساس این گزارش نزدیک به ۹۶ درصد از مشتریان بانک گردشگری که در این جشنواره شرکت کرده اند رای به محبوبیت این بانک داده و همچنین آنرا به دیگران هم توصیه کرده اند.
قدمت، بانكهاي ديگر را در رتبه بالاتر قرار داد
رییس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانك گردشگري در گفتگو با خبرنگار تيتر20 عنوان كرد: در اين نظر سنجي مهمترين معيار، شتاب در ارتقاي درجه بود و ابتکار عمل و الگوبرداری از جوامع توسعهیافته در تدوین برنامهها از مهمترین پارامترهای رتبهبندی محسوب ميشد.
وي افزود: با توجه به اينكه سالانه صورتهاي مالي توسط بانك مركزي رويت و تاييد مي شود ،بانك گردشگري شاهد رشد دارايي دركنار افزايش امكانات سخت افزاري و شعب بوده كه اين در جلب نظر مشتري تاثير به سزايي داشته است.
وي معتقد است: بانك گردشگري به لحاظ پوشش جغرافيايي در تمامي مراكز استانها شعبه دارد و نقاط دور افتاده را نيز از قلم ننداخته است.
اين خود به سبب ارتباط حضوري به رغم توجه به حركت مداوم به سمت بانكداري الكترونيكي لازمه رفع برخي نيازهاي مشتريان است.
اين مسئول در بانك گردشگري در ادامه افزود : بانكهايي كه در اين رتبه بندي از ما بالاتر هستند بانكهاي قدمت دار و با ريشه اي محسوب مي شوند كه به نوعي دولتي هم هستند و بانك گردشگري به عنوان بانكي نوپا در اين رتبه بندي جايگاه خوبي را كسب كرده كه برنامه اين بانك ارتقا درجه به واسطه ايجاد رضايت بيشتر مشتريان و افزايش كيفيت و خدمات رساني است.