يکشنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 24
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
با حضوروزير صنعت ، معدن و تجارت صورت گرفت:
کتاب گزارش عملکرد پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکت ایران خودرو در سال 95 طی مراسمی با حضور وزير صنعت، معدن و تجارت، رئيس كميسيون صنايع مجلس شوراي اسلامي و مديران ارشد گروه صنعتي ايران خودرو و اصحاب رسانه امروز در سالن اجتماعات ساپكو رونمايي شد.
کد خبر: ۲۳۸۸۸
رونمايي از کتاب گزارش عملکرد پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکت ایران خودرو

تیتر20 - هدف از انتشار این کتاب که برای نخستین بار در صنعت خودرو کشور منتشر می‌شود، ارایه گزارشی از اقدامات، برنامه‌ها و طرح‌های انجام شده از سوی شركت ايران خودرو  در حوزه ایفای وظیفه مسئولیت اجتماعی در بازه زمانی 1392 تا 1395 است.

همچنین این کتاب تشریح کننده راهبردها، برنامه‌ها و عملکرد شرکت در مدیریت یکپارچه ابعاد اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی مرتبط با فعالیت این سازمان است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مقدمه این کتاب آورده است: ایران خودرو یک خانواده  به وسعت ایران است و هدف ما این است که خانواده بزرگ ایران خودرو در مسیر توسعه پایدار پیش رود و رسالت خود را برای حفظ و ارتقای پایداری اقتصادی و اجتماعی و زیست‌محیطی کل کشور ایفا كند.

مهندس هاشم يكه زارع اضافه كرد: تبیین مسئولیت پذیری شرکت ایران خودرو، ارکان اصلی مدیریت مسئولانه کسب و کار، تعاملات مسئولانه با مشتریان، مسئولیت پذیری شرکت ایران خودرو در قبال منابع انسانی، جامعه، محیط زیست، تعامل و همکاری ایران خودرو با دانشگاه ها و مراکز علمی برخی از عناوین مهم این گزارش به شمار می‌رود.

این برای نخستین بار است که در صنعت خودور کشور مستندسازی و گزارش عملکردی در حوزه مسئولیت اجتماعی تدوین و منتشر می‌شود. گزارشی که در آن، شرکت ایران خودرو به تشریح راهبردها و برنامه‌ها و عملکرد این شرکت در نتیجه برخی از برنامه‌ها و عملکردهای ارایه شده مرتبط با بازه زمانی 1392 تا 1395 می‌پردازد.

رونمايي از اين كتاب، بهانه اي است تا نخستين بار در حوزه صنعت، معدن و تجارت، الگوي مسئوليت اجتماعي به عنوان يكي از الگوهاي نوين كسب و كار اشاعه يابد. ضرورت اين اقدام در راستاي رويكرد مسئولانه وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به حوزه اجتماعي و متضمن هموارسازي مسير توسعه كشور است./ايكو پرس
ارسال نظرات
موضوعات روز