پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
از بدو خرید یک خودرو بحث خدمات پس از فروش یا گارانتی همیشه وجود دارد و فروشنده خودرو از این مورد به عنوان یک آپشن و برتری برای فروش بهره می گیرد حال اگر این مسأله نیز به دلیل عملکرد نامناسب مجموعه های خدمات پس از فروش منجر گردد تنها به دلیل ضعف مدیریتی آن مجموعه خواهد بود.
کد خبر: ۲۳۹۱۳
تیتر20 - طبق برنامه های از پیش تعیین شده پلیس راهنمایی و رانندگی و صنایع خودروسازی و خدمات پس از فروش مقرر شده که به منظور جلوگیری از حوادث جادهای در ایام نوروز تمامی خودروها از معاینه فنی برخوردار شوند تا سفری بی حادثه برای مردم رقم بخورد.
اما متأسفانه با تمامی این تدابیر دیده می شود که برخی از گروه های خودروسازی نسبت به این اقدام غفلت کرده و مردم را دچار مشکل کرده اند که این امر به نظر تنها به دلیل ضعف مدیریتی این مجموعه ها است .
از بدو خرید یک خودرو بحث خدمات پس از فروش یا گارانتی همیشه وجود دارد و فروشنده خودرو از این مورد به عنوان یک آپشن و برتری برای فروش بهره می گیرد حال اگر این مسأله نیز به دلیل عملکرد نامناسب مجموعه های خدمات پس از فروش منجر گردد تنها به دلیل ضعف مدیریتی آن مجموعه خواهد بود.
متاسفانه چندی پیش مورخ ۱۹ اسفندماه به عاملیت مجاز ۲۰۷ در خیابان اشرفی اصفهانی مراجعه کردیم تا مشکل یک خودرو هیوندای i20 مشخص شود و از خدمات گارانتی آن استفاده گردد .
پذیرش خودرو صورت گرفت و اعلام شد که پس از ارزیابی خودرو عیب آن مورد بررسی قرار گرفته و اعلام می گردد که متأسفانه تماسی از مجموعه صورت گرفته نشد و پس از مراجعه حضوری به این عاملیت در ساعت پایانی کار مشکل خودرو اعلام شد.
این درحالی بود که شماره ثبت سفارش بدون ارایه قبض توسط نگهبان مجموعه داده شد و مسولان امر اعلام کرده بودند که قطعه ظرف ۲تا۵ روز آماده برای جایگزینی خواهد بود که باز هم پس از ۵ روز تماسی صورت گرفته نشد و تماسهای تلفنی صاحب خودرو نیز بی پاسخ ماند.
پس از پیگیری از دفتر مرکزی از واحد crm شرکت آسان موتور باز هم تنها تلفنهای گویا اطلاع از پاسخگویی همه کارشناسان بود که متاسفانه دو تا ۳ روز هیچ تلفنی پاسخ داده نشد.
در نهایت پس از ۴ روز تماس با دفتر مرکزی کارشناس مربوطه اعلام کرد قطعه مورد نظر پس از ایام سال نو به دفتر مرکزی خواهد رسید و در این میان تنها مشتری دچار اتلاف وقت شده و سفری نا ایمن رقم زده خواهد شد این در حالی بود که مشاهده میشود که بسیاری از افراد از عملکرد ضعیف در حوزه خدمات پس از فروش ناراضی هستند.
حال به نظر میرسد که باید در ایام خاص سیاستی اتخاذ گردد تا علاوه بر انبار کردن قطعات پاسخ گویی به مردم به شیوه صحیح تری صورت بگیرد./ساره نیکقدم منش