تیتر20 - برند پوشاک هاکوپیان، تازه ترین فروشگاه خود را در خیابان قائم مقام فراهانی با حضور تعدادی از علاقه مند ان و مشتریان خودبه تازگی افتتاح کرد.
واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان که در سال 1349 توسط سومبات هاکوپیان بنیان نهاده شد، در حالی تازه ترین شعبه خود را در یکی از خیابان های مرکزی شهر بازگشایی می کند که در طی 44 سال تلاش، کسب تجربه و گامهای برنامهریزی در راستای توسعه برند پوشاک ایرانی، همیشه تلاش کرده بهرهگیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا، تجهیزات و ماشینآلات روز صنعت پوشاک را در کنار آموزش پرسنل خود، در دستور کار قرار دهد.
این همان راهبردی است که صنایع و برند های پوشاک جهانی برای توسعه بازار های هدف خود و پیشبرد فرایند برندینگ خود مد نظر دارند.
بدیهی است برند های ایرانی برای عقب نماندن قافله توسعه بازارهای بین الملل و کسب سهم خود از بازارهای منطقه و جهان، باید چنین راهبردی را در پیش بگیرند و در این میان هاکوپیان می تواند پیام روشنی از استراتژی جدید «ساخت ایران» حداقل در بازارهای منطقه آسیای میابه به بیرون از مرزها بفرستد.
در حالی که اجناس توليدي اين واحد در داخل كشور با نصف قيمتهاي بينالمللي كالاي مشابه انحصاراً و مستقيماً از طريق فروشگاههاي اختصاصي به مصرفكننده عرضه ميگردد و اين واحد در حال حاضر داراي بیش از 400 هزار مشترك ثابت در داخل و خارج است، پتانسیل های خوبی برای برندینیگی ایرانی در این نام تجاری نهفته است.
در ضمن طبق اعلام رسمی این شرکت، علاقه مندان می توانند، روزهاي 4، 5 و 6 مهر ماه از 20 درصد تخفيف ويژه افتتاحيه در کليه فروشگاههاي تهران و شهرستانها بهره مند شوند.
در تحولی دیگر، بخش تکدوزي هاکوپيان با انتقال از محل قبلي به طبقه فوقاني فروشگاه جديد سعادت آباد در فضايي متفاوت آماده پذيرش و اجراي سفارشات تکدوزي مشتريان است که این رویکرد بازاریابی نیز در نوع خود جدید است.