دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰

تیتر20 - قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: زمان پرداخت مستمری برخی از بازنشستگان و مستمری بگیران تغییر می یابد.

دکتر رضا راعی در گردهمایی اعضای هیئت مدیره کانون های بازنشستگی تأمین اجتماعی سراسر کشور در بندر انزلی، گفت: امروز با پشتیبانی شرکای اجتماعی و مدیریت مدیر دلسوزی که از بدنه سازمان است، اصلاح ساختارها در این سازمان آغاز شده است.

به گزارش مهر، راعی با اشاره به تحویل سازمان تأمین اجتماعی با ۵ هزار میلیارد تومان کسری در سال ۹۲، افزود: در آن سال بودجه سازمان تأمین اجتماعی در مهر ماه ابلاغ شد و سازمان دچار سردرگمی شده بود.

قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: به دنبال استقرار تیم مدیریتی جدید در سازمان تأمین اجتماعی، در سال ۹۳ قبل از ورود به سال جدید نقشه راه و بودجه سازمان تهیه شده بود.

راعی با بیان اینکه بودجه سازمان تأمین اجتماعی در سال جاری ۵۹ هزار میلیارد تومان است، اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی یک مجموعه دولتی نیست که مصرفی و هزینه ای باشد، این سازمان یک مجموعه درآمدی - هزینه ای است که منشأ درآمد آن، از حق بیمه پرداختی سهم بیمه شده و کارفرماست و هزینه های آن شامل انواع تعهدات و درمان است.

وی اظهار داشت: در حالی که پرداخت ماهیانه یارانه ها توسط دولت ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است، سازمان تأمین اجتماعی به تنهایی بیشتر از این مبلغ، معادل ۴هزار میلیارد تومان هر ماه هزینه می کند که ۲۸۰۰ میلیارد تومان در بخش مستمری و ۱۲۰۰ میلیارد تومان در بخش درمان است.

قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه این میزان پرداخت مستمری بدون تأخیر به مستمری بگیران پرداخت می شود، ابراز امیدواری کرد این سازمان از حاشیه ها دور باشد وخدمات را نیز ارتقا بخشیم.

راعی با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی و راهبردی سازمان تأمین اجتماعی گفت: در این برنامه مسائل بنیادی و استراتژیک سازمان در نظر گرفته شده که می تواند برای مدیریت سازمان تأمین اجتماعی نقش آفرین باشد.

وی به اقدامات سازمان تأمین اجتماعی در حوزه های مختلف پرداخت و افزود: علاوه بر تعهدات اصلی، طرح کرامت رضوی، بیمه تکمیلی و بیمه عمر را به منظور رفاه حال بازنشستگان اجرایی کردیم.

راعی ادامه داد: در سال گذشته و سال جاری سه بیمارستان تخصصی به مجموعه میلاد افزوده شد و بیمارستان ایلام نیز با این برند در آینده نزدیک افتتاح می شود.

قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به طرح پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی گفت: در این طرح زمان پرداخت مستمری برخی از بازنشستگان و مستمری بگیران تغییر می یابد.

وی در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و قول دکتر ربیعی در خصوص گنجاندن این طرح در برنامه ششم توسعه کشور اظهار داشت: عملیاتی شدن این طرح نیازمند تأمین منابع است که امیدواریم با تجهیز منابع، آن را اجرایی کنیم.

برچسب ها: بازنشستگان
ارسال نظرات
موضوعات روز