سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰

تیتر20 - معاون سازمان استاندارد توصیه کرد افرادی که عصبی هستند بهتر است از خودرو پراید استفاده نکنند چون این خودرو اگر چه استاندارد است اما کیفیت لازم را ندارد.

پرتیراژترین خودرو سواری کشور بار دیگر حاشیه ساز شد. پس از آنکه پلیس این خودرو را ارابه مرگ و کمربند آن را عامل خفگی مردم دانسته بود، این بار معاون ارزیابی کیفیت استاندارد این خودرو را برای افراد عصبی مضر دانست.

این خودرو که در شش ماه گذشته با کاهش شدید تولید مواجه شده، اگرچه توانسته نظر سازمان ملی استاندارد را جلب کند اما مدیران همین سازمان توصیه کرده‌اند افرادی از این خودرو استفاده کنند که غیر عصبی هستند.

در همین رابطه معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران ضمن بیان اینکه پراید برای راننده غیر عصبی می‌تواند ماشین مناسبی باشد، اعلام کرد: پراید یک خودروی استاندارد است، ولی کیفیت لازم را ندارد؛ چراکه سرعت 120 کیلومتر برای این وسیله نقلیه طراحی شده اما نمی‌تواند با این سرعت حرکت کند.

محمدرضا ممدوحی که به ایسنا گفت‌وگو کرده، گفته است که استاندارد در داخل خود، کیفیت را تعریف می‌کند اما این کیفیت ممکن است که باب میل همه مصرف‌کنندگان آن کالا نباشد.

به گزارش اقتصادنیوز، کارشناسان بر این باورند که خودرو پراید فقط مناسب سفرهای درون شهری است و افرادی که از این خودرو استفاده می‌کنند باید در هنگام استفاده از آن قواعد و قوانین رانندگی را به شدت رعایت کنند تا آسیب به خود و سرنشینانشان نرسانند.

برچسب ها: پراید
ارسال نظرات
موضوعات روز