پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
یازدهمین دوره آزمون سراسری خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایرانخودرو به منظور مهارتسنجی پرسنل نمایندگیهای مجاز در حوزه خدمات پس از فروش، از 18 تا 23 آبان ماه به صورت الکترونیکی و کتبی برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۳۵۱
تیتر20 - در یازدهمین سال برگزاری این امتحان، در بخش کتبی، 7736 نفر به صورت همزمان، در روزهای 22 و 23 آبانماه در 20 حوزه دانشگاه فنی و حرفهای سراسر کشور به رقابت پرداختند.
هدف از برگزاری این آزمون علاوه بر ایجاد انگیزه و رقابت بین پرسنل، بررسی نیازمندیهای آموزشی جدید در حوزه شبکه خدمات پس از فروش و ارتقای سطح مهارتی بر اساس نتایج آن است که در نهایت منجر به افزایش میزان رضایت مشتریان از بدو ورود به تعمیرگاه تا زمان ترخیص خودرو شود.
به دلیل اهمیت بسیار بالای رضایتمندی مشتریان گروه صنعتی ایرانخودرو، طراحی سوالات در این آزمون همچون سالهای گذشته، با دقت بسیار بالا و با حساسیت ویژهای در کارگروههای مختلف طرح شد، تا به شکلی کامل، دانش و اطلاعات فنی شرکتکنندگان را ارزیابی کرده و استادکاران و کارشناسان فنی به توجه به امتیاز خبرگی به دست آمده از نتایج آزمون، در جایگاههای بالاتر خدماتی قرار گیرند. سوالات آزمون حضوری امسال با شبیهسازی فرآیند عیبیابی و تعمیرات طراحی شد و منابع آن، مشتمل بر «جزوات آموزشی»، «مستندات فنی و تعمیراتی» بود./ روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو)