جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 22
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
سعید معادی مشاور مدیرعامل، مدیر روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون در این زمینه تأکید کرد: توجه و پرداخت به امر آموزش پلی برای توسعه و ظرفیت‌سازی سرمایه انسانی در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان تلقی می‌گردد.
کد خبر: ۳۹۶۷۹
تیتر20 - کارگاه آموزشی کاربردی کارشناسان روابط عمومی ستاد و صف بانک توسعه تعاون باهدف کمک به افزایش مهارت‌های تخصصی و ارتقاء سطح آگاهی و توانمندی آنان با بهره‌گیری از تجارب اساتید دانشگاهی طی روزهای 9 و 10 دی‌ماه سال جاری با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضاء هیات مدیره و برخی از مدیران ستادی در سالن همایش‌های مرکز آموزش و پژوهش این بانک برگزار می‌گردد.

سعید معادی مشاور مدیرعامل، مدیر روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون با تأکید بر اینکه توجه و پرداخت به امر آموزش پلی برای توسعه و ظرفیت‌سازی سرمایه انسانی در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان تلقی می‌گردد گفت: فراهم نمودن تمهیدات لازم برای اجرای آموزش‌هایی که مبتنی بر نیازسنجی و شناخت دقیق و صحیح وضعیت موجود و واقع بینانه باشد می‌تواند راهکاری برای بالا بردن سطح توان علمی و عملی و مهارت افزایی کارکنان تلقی گردد.

معادی نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها را همواره خاص و ویژه عنوان کرد و دراین‌باره یادآور شد: اگرچه ساختار و ابزار در روابط عمومی‌ها طی این سال‌ها به‌واسطه ظهور و بروز فناوری جدید و تکنولوژی، دستخوش تغییرات جدی و اساسی شده است ولیکن فلسفه وجودی و رویکرد و کارکرد روابط عمومی چیزی جز برقراری ارتباط، اطلاع‌یابی، اطلاع‌رسانی، افکار سنجی، اعتمادآفرینی و پرداختن به مسئولیت اجتماعی نیست و فرصت سازی برای تکرار این مفاهیم اساسی و تلاش برای انطباق روابط عمومی با نیازهای مردم و درک و فهم بهتر افکار عمومی نه‌تنها عاملی برای شناسایی و پیشگیری از تهدید می‌شود بلکه باعث موفقیت بهتر سازمان‌های تولیدی و خدماتی در جلب رضایتمندی مردم خواهد شد.

وی برگزاری کلاس‌های آموزشی در قالب خبرنویسی و گزارش‌نویسی، تولید محتوی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی، عکاسی خبری و تبلیغات و برند سازی را ازجمله منابع آموزشی این کارگاه عنوان نمود و افزود: علاوه بر آموزش‌های تخصصی جهت کارشناسان روابط عمومی کارگاه‌های کاربردی نیز جهت تبیین هرچه بهتر جزئیات وظایف کارشناسان برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون استمرار این دوره‌های آموزشی را ضروری دانست و دراین‌باره گفت: روابط عمومی به‌عنوان هنر هشتم مطرح است و برای نهادینه نمودن و تبیین تمامی ابعاد این هنر نیاز به برگزاری دوره‌های مختلف به‌صورت علمی و عملی درراستای انتقال دانش آشکار و ضمنی آن می‌باشد که امیدواریم بتوانیم این دوره‌ها را به‌صورت مستمر و با اثربخشی مثبت برگزار نماییم./پایگاه اطلاع رسانی بانک توسعه تعاون
ارسال نظرات
موضوعات روز