تیتر20- تمام مراکز خرید و عرضه پوشاک بهویژه پوشاک مادر و کودک، هفته گذشته با رکودی بیسابقه مواجه بود. راهروهای مراکز خرید لوکس تهران که در دی و بهمن، محل حضور خانوادهها و شنیدن صدای شادی کودکان بود، در سکوتی آزاردهنده، نظارهگر عابران عجولی است که بهسهولت میتوان حس دلهره ناشی از کرونا را در چشمهایی که در تمام پهنای صورت پنهانشده پشت ماسک دیده میشوند، شاهد بود. با وجود ازدحام و شلوغی بهمن که مردم خود را برای شب عید آماده میکردند، در اسفند از شلوغی ماه گذشته خبری نیست و مردم در یک قرنطینه خودخواسته به سر میبرند. مد و پوشاکیها هم از این حبس اضطراری استقبال کرده و علاوه بر تعطیلی کسبوکارشان، سعی دارند خلأهای دنیای واقعی را از طریق دنیای مجازی جبران کنند؛ بلکه بتوانند از تبعات اقتصادی کرونا بر بازارشان بکاهند.
ارسال نظرات
موضوعات روز