شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
گروه صنعتي ايران خودرو برنامه‌ها و پروژه‌هاي متعددي را براي ارتقا و تحول كيفيت در زنجيره ارزش توليد خودرو با تكيه بر توانمندي سازندگان داخلي و شركت‌هاي دانش‌بنيان براي اجرا در سال جهش توليد تدارك ديده است كه با تحقق اين امر سبب بهبود كيفيت محصولات و در نهايت رضايت مشتريان مي شود.
کد خبر: ۴۲۵۲۹
جهش توليد درگروه صنعتي ايران خودرو از مسير كيفيتتیتر20- – جهش توليد در اين گروه صنعتي همراه با ارتقاي كيفيت محصولات خواهدبود و برهمين اساس ارتقاي سطح كيفيت محصول سمند به سه ستاره و هايما اس.5 به چهار ستاره دردستور كار قرارداد و بهبود 10 درصدي امتياز كيفيت ساير محصولات از جمله خانواده محصولات پژو 206، پژو207، دنا و همچنين بهبود در برخي مكانيزم‌ها و سيستم‌هاي خودرويي  و موتور نيز  از جمله پروژه‌هاي بهبود كيفيت در حوزه محصولات، سيستم و قطعات در سال جاري اجرايي مي شود.

برمبناي اين گزارش ،تامين مواد اوليه، قطعات و مجموعه‌هاي با كيفيت هم‌زمان با پيشبرد برنامه‌هاي ساخت داخل، تحقق توليد با كيفيت با اجراي برنامه‌ها و پروژه‌هاي بهبود كيفيت، نظارت كيفي ويژه بر فرآيندهاي صادرات، لجستيك، تحويل و ارايه خدمات بدون نقص از اولويت‌هاي حوزه كيفيت در سال 99 است و براي دستيابي به اهداف، نسبت به تدوين برنامه‌ها در راستاي ارتقاي سطح رضايت‌مندي مشتريان اقدام شده است.
همچنين درحال حاضر تمامي محصولات توليدي  رضايت بالاتر از شاخص متوسط صنعت دارند. مراجعات و قطعات برگشتي در شبكه خدمات پس از فروش (R100 و C100) نيز از شاخص‌هاي مهم ارزيابي رضايت‌مندي مشتريان است كه در سال گذشته بهبود 19 درصدي در شاخص مراجعات (R100) در بازه 10هزار كيلومتر  نسبت به سال97 تجربه شده است. همچنين در شاخص برگشتي قطعات (C100) در بازه 10هزار كيلومتر نيز بهبود 16 درصدي نسبت به سال 97 به ثبت رسيده است.
دراين گزارش آمده است ، براساس آخرين گزارش شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران ،رضايت مشتريان ازسبد محصولات گروه صنعتي ايران خودرو در دوشاخص (CSI) روند افزايشي و درشاخص ايرادات اظهار شده توسط مشتريان (IQS) داراي روند كاهشي و رو به بهبود  بوده است .
شاخص ايرادات اظهار شده توسط مشتريان در محصولات پژو 206 هاچ بك و دنا طي ماه هاي گذشته علاوه بر ادامه روند كاهشي و رو به بهبود ،اهداف ابلاغيه  وزارت صنعت ،معدن و تجارت در شاخص مذكور براي اين  محصولات محقق شده است ./ايكو پرس

ارسال نظرات
موضوعات روز