تیتر20- امروزه، هر نهاد، سازمان یا شرکتی که نتواند دست آوردها، وجوه تمایز و نقاط قوت خود را برای مخاطب به نحو احسن تبیین نماید بهطورقطع موفق نخواهد بود و در بازارهای رقابتی پایگاه و جایگاهی نخواهد داشت و این به حرفهای گری روابط عمومی در استفاده از فرصتها ارتباط پیدا میکند و دارا بودن ویژگی که میتوان آن را درواقع، حرفهای گری از پدیدههای مدرنیته (نوینسازی) به شمار میرود و روابط عمومی حرفهای برای آنکه بتواند در این دنیای رقابتی به وظایف خود بهعنوان حلقه واسط ذینفعان سازمان عمل کند و سازمان خود را بهدرستی معرفی نماید لازم است از مهارتها، توانمندیها و رفتارهای ویژهای برخوردار باشد.
ارسال نظرات
موضوعات روز