تیتر20- در این حکم آمده است:با اعمال تدابیر لازم و
با بهره گیری موثر از توان و شایستگی های منابع مدیریتی و تخصصی موجود و
کارآمد، طرح ریزی و برنامه ریزی مدیریت فوق به نحوی ساماندهی شود که سیاست
های ارتباطات عمومی در تعامل با کارکنان و تمامی ذینفعان، هم فکری با
سازمان ها و نهادهای تخصصی، تقویت فعالیت های اثرگذار و بهره گیری از
ظرفیت تمامی رسانه ها به منظور انعکاس رخدادها و اقدام های انجام شده در
راستای ارتقای جایگاه و تصویر بیرونی گروه صنعتی ایران خودرو به نحوی
اثربخش محقق شود.
مهدی افهمی دارای ۲۱سال سابقه فعالیت رسانه ای در معاونت سیاسی سازمان صدا و
سیما، تجربیات ارزشمندی در این حوزه کسب کرده و مسوولیت های مختلفی را
برعهده داشته است. از جمله سوابق وی می توان به سردبیری گروه های خبری،
اقتصادی،علمی، پزشکی و سیاسی، مدیریت اداره اخبار و رسانه های نوین،
روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان اشاره کرد. وی همچنین
مدیریت سایت خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه حرفه
ای خود ثبت کرده است.
راه اندازی و مدیریت فنی و محتوایی ۱۳ پرتال خبری در معاونت سیاسی سازمان
صدا و سیما از جمله باشگاه خبرنگاران جوان، وبگردی ۲۰:۳۰، بازار خبر،
سینما خبر، فوتبال آنلاین و چشم سوم و همچنین تدریس دوره های آموزشی مبانی
خبر، مصاحبه، گزارش نویسی و سواد رسانه ای در سازمان صدا و سیما نیز بخش
دیگری از سوابق وی به شمار می رود. /ایکوپرس
ارسال نظرات
موضوعات روز