بنابراین گزارش، هدف نهایی پلتفرم تهران هوشمند، دست یافتن به شهری برای زندگی سالم و شاد، با محیطی حفاظت شده، رفتوآمد روان و زیرساختهای یکپارچه است، که از مدیریت شهری کارآمد و اقتصادی پویا برخوردار خواهد بود و با این نگاه حضور شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در این برنامه مشارکتی، رویداد مهمی در تحول حوزه حمل و نقل شهری رقم خواهد زد.
بنابر توافقهای صورت گرفته در این نشست، پیشنهاد شد که اپلیکیشین شرکت ایساکو و امدادخودرو ایران، به اپلیکیشن «تهران من» که از زیرمجموعههای پلتفرم تهران هوشمند است، افزوده شود تا دسترسی همشهریان تهرانی به خدمات ایساکو، از این طریق بیش از پیش تسهیل و تسریع گردد.
در این اقدام با جانمایی تمامی مراکز خدماتی مجاز ایرانخودرو در نقشه هوشمند شهر و ترکیب آن با اپلیکیشن «مسیریاب رایا» که یکی از کاملترین برنامههای مسیریابی شهری است، دارندگان محصولات ایرانخودرو به راحتی میتوانند به نزدیکترین نمایندگیها و فروشگاههای این شرکت دست پیدا کنند.
گفتنی است شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو با تاکید بر استفاده مشتریان از خدمات غیرحضوری در شرایط شیوع بیماری کوید ۱۹ و فراهم آوردن این بستر در اپلیکیشن ایساکو، قادر خواهد بود از طریق پیوستن به اپلیکیشن «تهران من» به تعداد بیشتری از هوطنان خدمات غیرحضوری ارائه کند و سهم بیشتری در مسیر سلامتی مردم داشته باشد.
در مجموع در این نشست، موضوعاتی همچون رصد موقعیت خودروهای امدادی در شهر، اهمیت تراکم جمعیت در بازنگری پراکندگی نمایندگیها و نقش اطلاعات مکانی تصادفات شهری در جانمایی محل استقرار امدادخودروها مورد بحث قرار گرفت.
در پایان لازم به ذکر است همکاری مشترک شرکت ایساکو و شهرداری تهران به منظور توجه به ضرورت هوشمندسازی و خدمترسانی بهتر به شهروندان صورت گرفته و خروجی آن میتواند کاهش سفرهای شهری و افزایش رضایت هموطنان از خدمات ارائه شده باشد. همچنین با توجه به تجربه و سابقه چندین ساله هر دو مجموعه در راهاندازی خدمات نوآور و استارتاپها، زمینه برای ایجاد بسترهای نوین نیز فراهم خواهد شد./ روابط عمومی ایساکو