جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین در بازدید از شعب استانهای غرب کشور:
معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین با همراهی مدیر امور شعب استانهای غرب کشور از شعب استان کرمانشاه و شعبه سنندج این بانک بازدید کرد.
کد خبر: ۴۶۸۴۲
تیتر20 -  هادی قدیمی معاون عملیات بانکی در جلسه ای که در حاشیه این بازدید با حضور کارکنان مدیریت شعب استانهای غرب کشور برگزار شد با تشریح شرایط اقتصادی کشور گفت: با وجود اینکه شرایط بانکها تابعی از شرایط اقتصادی کشور بوده و مشکلات اقتصادی کشور موانعی را در جهت تحقق اهداف بانکها در حوزه‌‌های مختلف فراهم کرده است اما نگاه ما همچنان حمایت از تولید داخلی و با هدف کاستن از فشارهای اقتصادی و رونق تولید است. 

قدیمی با اشاره به اهمیت حمایت از تولید اظهار داشت: مطمئنا یکی از بخش های مهمی که باید تسهیلات بانک به آن تخصیص یابد بخش تولید بوده و همه همکاران لازم است با شناسایی مشتریان بزرگ و معتبر، با اعتبارسنجی صحیح و رعایت بهداشت اعتباری در اعطای تسهیلات به بخش تولید اقدام کنند. همچنین به صدور ضمانتنامه، گشایش اعتبارات اسنادی، ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان، در کمترین زمان تأکید شد. 

وی در خصوص جذب منابع در شش ماهه سال جاری گفت: همکاران شعب با تلاش فراوان در تحقق اهداف بسیار کوشا بوده و توانستند در شش ماهه اول سال کارنامه موفقی را از خود به ثبت برسانند که جا دارد از همه همکاران تقدیر و تشکر نمایم و امیدوارم این روند رو به رشد در شش ماهه دوم نیز ادامه داشته باشد.

معاون عملیات بانکی در خصوص چشم انداز بانک به عنوان بانک دیجیتال گفت: عملکرد شعب در گذر از بانکداری سنتی به دیجیتال بسیار حائز اهمیت است و لازم است همکاران شعبه و خصوصاً نمایندگان انفورماتیک استان با برقراری ارتباط نزدیک با مرکز و دریافت نکات کلیدی و آموزش مشتریان گذر از این مرحله را تسریع نمایند. 

عضو هیأت عامل بانک در بخشی از سخنان خود به دغدغه مدیران ارشد بانک در رفع مشکلات همکاران اشاره کرد و افزود: مطمئنا سرمایه انسانی ارزشمند ترین داشته هر سازمانی است و ما تمام تلاش خود را برای رفاه بیشتر همکاران و خانواده آنها به کار خواهیم گرفت. 

قدیمی در این بازدید دو روزه که از شعب استان کرمانشاه و سنندج بانک ایران زمین انجام شد، شرایط شعب را بررسی و از نزدیک با همکاران دیدار و گفتگو کرد./روابط عمومی بانک ایران زمین
ارسال نظرات
موضوعات روز