پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
تفاهم نامه همکاری بیمه ایران و شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو امضا شد
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و بیمه ایران به منظور افزایش رضایت مشتریان تفاهم‌نامه همکاری در حوزه خدمات‌رسانی سیار به مشتریان و خسارت دیدگان حوادث رانندگی امضا کردند.
کد خبر: ۴۷۷۳۳
تیتر20 -  در مراسمی که در ساختمان  بیمه مرکزی ، با حضور غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی، فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، مهدی مونسان مدیرعامل شرکت ایساکو، محمد رضایی مدیر عامل بیمه ایران و عباس میرحسینی مدیرعامل شرکت امدادخودرو ایران برگزار شد، گروه صنعتی ایران خودرو و بیمه ایران، برای نخستین بار در سطح کشور، تفاهم‌نامه‌ای با رویکرد ارائه خدمات همزمان بیمه‌ای و خودرویی، امضا کردند.

فرشاد مقیمی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم امضاء این تفاهم نامه با اشاره به اهمیت خدمات پس از فروش اظهار داشت: بخش قابل توجهی از رضایت مردم مربوط به  حوزه خدمات پس از فروش است که در این رابطه تفاهم‌نامه‌ای را منعقد می‌کنیم تا به مشتریان مشترک ایران خودرو و بیمه ایران خدمات با کیفیت‌تر و بیشتری ارائه دهیم. 

وی افزود : مالکان محصولات ایران خودرو در صورت بروز حادثه و تصادف می‌توانند به راحتی از خدمات بیمه ایران استفاده کنند و معتقدم هر چقدر این خدمات افزایش یابد و ارزش‌آفرینی آن بالا برود رضایتمندی هم در صنعت بیمه و هم در صنعت خودرو رشد خواهد داشت.

مقیمی خاطر نشان کرد: در شش سرفصل مشخص با بیمه ایران برای ارائه خدمات، پس از بروز تصادفات و سوانح جاده‌ای به توافق رسیدیم که یکی از آنها حمل خودرو و سرنشین پس از وقوع سانحه است تا با استانداردهای مشخص این خدمات به متقاضیان ارائه شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به افزایش تولید درگروه صنعتی ایران خودرو اظهار داشت: از سال گذشته روند رو به رشد تولید خودرو در دستور کار قرار گرفت. در سال جهش تولید بنا بر فرمایشات رهبری توانستیم این شعار را در مجموعه ایران خودرو محقق سازیم به طوری که تا آذرماه سال جاری رشد ۵۹ درصدی تولید خودرو را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشتیم.
مقیمی با اشاره به کاهش تعهدات معوق اظهار داشت: در سال گذشته تعهدات معوق ایران خودرو حدود دویست هزار دستگاه بود که با اقدامات صورت گرفته این میزان در حال حاضر به ۱۸ هزار دستگاه رسیده است و تلاش ما این است که این عدد را به صفر برسانیم.

وی با بیان اینکه در بخش تحویل خودرو راهکارهایی را در دستور کار قرار دادیم گفت : با اجرای آنها مدت زمان تحویل به حداقل می رسد . از روز گذشته حمل جاده‌ای دو هزار خودرو را آغاز کردیم و با مذاکراتی که انجام شد توانستیم از ظرفیت ریلی هم برای جابجایی خودروها استفاده کنیم و از روز گذشته تحویل ۴۰۰ دستگاه خودرو از طریق راه‌آهن انجام شد.

مهدی مونسان، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) نیز درباره این تفاهم‌نامه گفت: از این  پس تمامی دارندگان اشتراک خودرویی بیمه ایران می‌توانند، در صورت بروز حوادث و تصادف‌های رانندگی تمام خدمات مورد نیاز خود از جمله حمل، ارائه خدمات سرویس در محل، تعمیرات و ... را بدون نیاز به مراجعه به بیمه‌گر از مجموعه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (شرکت امدادخودرو ایران) دریافت کنند.

وی گفت: مبنای این تفاهم‌نامه، پیاده‌سازی و بهره‌برداری از «پلتفرم جامع خدمات مکان محور» است که زیرساخت‌های مورد نیاز آن در شرکت ایساکو و امدادخودرو ایران ایجاد شده و نتیجه نهایی آن ارائه خدمت‌رسانی سیار به مشتریان و زیان‌دیدگان حوادث رانندگی تحت پوشش بیمه ایران در سراسر کشور، خواهد بود.

مدیرعامل ایساکو افزود: هدف اصلی از اجرای این طرح، تسهیل ارائه خدمات نوین و بهینه در زمینه مخاطرات ناشی از حوادث رانندگی و افزایش رضایت مشتریان است؛ چرا که افزایش رضایت مشتریان، مهم‌ترین هدف مجموعه‌های خدماتی پیشرو و موفق بوده و مجموعه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، با ارائه طرح‌های مبتکرانه در طی سال‌های متمادی کوشیده است، فرآیندهای خدمت‌رسانی را سرعت بخشیده و مطابق با فناوری روز امکانات متنوعی را به مشتریان خود ارائه کند.
ارسال نظرات
موضوعات روز