پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
مديرعامل سایپایدک تاكيد كرد: شبکه نمایندگی های گسترده و همچنین ارائه خدمات با کیفیت، مزیت رقابتی گروه خودروسازی سایپا است و شركت سايپا يدك با شبكه خود هويت پيدا مي كند.
کد خبر: ۴۷۹۱۹
تیتر20 - سیدمحمدرضا موسوی در دیدار با اعضای هيات مديره کانون انجمن صنفی نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا با بیان این مطلب افزود: همراهی شبکه نمایندگی ها با سایپایدک و وجود دغدغه های مشترک برای افزایش رضایت مشتریان و کیفیت خدمات، بیانگر این است که همه ما برای هدفی مشترک تلاش می کنیم و آن، خدمت به میهن اسلامی و مردم عزیز است.
وی افزود: در سال جهش تولید، مساله رضایتمندی شبکه و مشتریان بیش از پیش مورد تاکید مدیران ارشد گروه سایپا قرار گرفت که خوشبختانه نگاهی به آمارها نشان می دهد چه در زمینه تولید و چه در زمینه کیفیت خدمات، گامهای خوبی برداشته شده است که امیدواریم همین روند در سالهای آینده نیز ادامه داشته باشد.
موسوی گفت: با در نظر گرفتن ظرفيت ها و مزيت هاي نسبی در شبكه نمايندگی ها و نيز توجه به اهداف و فرصت های قابل دسترس گروه خودروسازی سايپا، مشاركت نمایندگی ها در جهت بهبود فضای کسب و کار از طريق ارتقاء خدمات پس از فروش بیشتر خواهد شد.
وی با تاكيد بر ضرورت تغيير نگرش نسبت به روش های سنتی ارائه خدمات، گفت: حرکت سایپایدک به سمت رویکردهای نوین در ارائه خدمات و فروش قطعات یدکی، الگویی برای سایر شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خواهد بود.
مديرعامل سايپایدک افزود: اهداف شركت سايپا يدك و شبكه نمايندگي ها در يك راستا بوده و بدون مشاركت شبكه، اهداف گروه خودرو سازي سايپا محقق نخواهد شد.
موسوی تصريح كرد: درك خواسته ها و نیازهای مشتری، در فضای رقابتی کسب و کار امروز، يكي از عوامل قدرت بخشيدن به سازمان ها است و سازمان هایی كه نتوانند به اين مرتبه از رفتار با مشتری دست يابند، خود به خود از چرخه رقابت حذف خواهند شد. بنابراین با همکاری و هم فکری شبکه نمایندگیها تلاش می کنیم به این مهم دست پیدا کنیم./سایپانیوز