جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
تیتر20 گزارش می دهد؛
پلتفرم جدید ارائه خدمات به مشتریان که زیرساخت های آن در ایساکو و امدادخودرو ایجاد شده، به شهروندان زیان دیده از ناحیه حوادث رانندگی ، کمک می کند تا از خدمات رسانی سیار بهره ببرند. این یک خدمت عمومی به شمار می رود، اما توافق نامه امضا شده میان ایساکو و بیمه ایران، امکان پیگیری امور بیمه ای (برای آنها که تحت پوشش بیمه ایران قرار دارند) را نیز فراهم کرده است.
کد خبر: ۴۸۰۴۳
گام جدید ایساکو برای کسب رضایت بیشتر مشتریان
تیتر20 - این روزها که ویروس کرونا به دغدغه ای عمومی در کشور تبدیل و شهروندان سعی می کنند تا حد امکان از مراجعه حضوری به مراکز مختلف دوری و از خدمات آنلاین بهره ببرند، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) نیز از قافله عقب نمانده است.

ایساکو که از مدت ها پیش "ارائه خدمت در محل" یا همان خدمت رسانی سیار را راه اندازی کرده، گام جدیدی برای کسب رضایت بیشتر مشتریان برداشته است. این شرکت چندی پیش تفاهم نامه همکاری با بیمه ایران را با محوریت ارتقای خدمات رسانی سیار به مشتریان امضا کرد.

این توافق نامه شش فصل دارد که یکی از مهمترین آنها به حمل خودرو و سرنشین پس از بروز تصادفات و سوانح جاده‌ای مربوط می شود. طبق این بند، ایساکو و بیمه ایران توافق کردند تا که پس از وقوع سانحه، در بخش حمل خودروهای خسارت دیده و سرنشینان آنها، خدماتی با استانداردهای مشخص به متقاضیان ارائه شود.

بر این اساس، از این پس تمامی دارندگان اشتراک خودرویی بیمه ایران می‌توانند در صورت بروز حوادث و تصادف‌های رانندگی، تمام خدمات مورد نیاز خود از جمله حمل، ارائه خدمات سرویس در محل، تعمیرات و ... را بدون آنکه نیاز به مراجعه (به بیمه) داشته باشند، از مجموعه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (شرکت امدادخودرو ایران) دریافت کنند. طبق آنچه از این توافق نامه بر می آید، ایساکو قصد دارد به واسطه آن، پلت فرم جامع خدمات مکان محور را پیاده سازی و مورد بهره برداری قرار دهد.

این پلت فرم که زیرساخت های آن در ایساکو و امدادخودرو ایجاد شده، به شهروندان زیان دیده از ناحیه حوادث رانندگی ، کمک می کند تا از خدمات رسانی سیار بهره ببرند. این یک خدمت عمومی به شمار می رود، اما توافق نامه امضا شده میان ایساکو و بیمه ایران، امکان پیگیری امور بیمه ای (برای آنها که تحت پوشش بیمه ایران قرار دارند) را نیز فراهم کرده است.

یکی از مهمترین تبعات بهره برداری از این پلت فرم، حمل خودروهای خسارت دیده شهروندان تحت پوشش بیمه ایران به شبکه نمایندگی‌های مجاز یا تعمیرگاه‌های منتخب است. همچنین انتقال سرنشینان خودروهای خسارت دیده و البته ارائه خدمت بازدید اولیه در محل مورد نظر مشتریان نیز دیگر امکاناتی است که تحت پوشش پلت فرم موردنظر به شهروندان ارائه خواهد شد.

تمامی این موارد، به شهروندان کمک می کند تا در صورت بروز حادثه یا خرابی خودرو و یا نیاز به بازدیدهای فنی، تا حد امکان نیازی به مراجعه حضوری به مراکز مربوطه نداشته باشند. همچنین در مواردی نیز که خودروهای آسیب دیده باید به تعمیرگاه رفته و ضمن برآورد خسارت، مورد تعمیر نیز قرار بگیرند، خدمات حمل سیار به آنها ارائه خواهد شد و مشتریان تحت پوشش بیمه ایران، امور مربوطه را در نمایندگی های ایساکو پی می گیرند.

ارائه چنین خدماتی حتی اگر کرونا نیز در میان نبود، کمک بزرگی به شهروندان می کرد و حالا نیز با توجه به همه گیری این ویروس، اهمیت بیشتری دارد. به هر حال این روزها همه به دنبال صرف حداقل هزینه و وقت برای دریافت خدمات مختلف هستند و در این بین، خدمات خودرویی به ویژه در بخش پس از فروش و تعمیرات نیز به سمت آنلاین شدن رفته اند تا دغدغه مشتریان برطرف شود.

خدمت ارائه شده جدید از سوی ایساکو نیز می تواند مکمل طرح های قبلی این شرکت در راستای صرف هزینه و وقت کمتر از سوی مشتریان برای دریافت خدمات باشد. امور بیمه ای معمولا وقت گیر هستند، اما حالا با توجه به اینکه مشتریان می توانند در ایساکو اقدامات مربوط به بیمه خودرو خود را انجام دهند، هزینه و وقت کمتری صرف خواهند کرد. این موضوع به خصوص در دوران فعلی که کرونا جولان می دهد، از جنبه پروتکل های بهداشتی نیز اقدامی موثر به شمار می رود.
ارسال نظرات
موضوعات روز