پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
خط تولید شخصیدوزی پوشاک آقایان به روش صنعتی برای نخستین بار در مجموعه گراد پرو راه اندازی شد.
کد خبر: ۴۸۴۴۰
تیتر20 - حمیده سادات زعیمزاده مدیرعامل شرکت آتیدانا و مالک برند پوشاک گراد پرو در یک نشست خبری اظهار کرد: در صنعت پوشاک همیشه فضا برای ورود برندها و تولیدکنندگان جدید وجود دارد و به اندازه افرادی که در دنیا وجود دارند سلیقه و پوشش لباس وجود دارد که میتوان برای پاسخگویی به نیازهای آنها متدهای جدید ایجاد کرد.
او درباره تشکیل گروه صنعتی گراد پرو اظهار داشت: شخصیسازی لباس از گذشتههای دور وجود داشته است اما هدف ما این است که شخصیدوزی پوشاک مردانه را در سطح صنعتی آغاز کنیم به همین دلیل خطی راهاندازی شده است تا مشتریان این گروه صنعتی بتوانند پوشاک شخصیدوزی شده را به راحتی در اختیار داشته باشند.
زعیمزاده با محدودیتهای بهداشتی ناشی از ویروس کرونا گفت: اگر افراد خود مایل باشند میتوانند در محل کار یا منزل یا هر مکان دیگری که خود معرفی میکنند اندازهگیری لباس از آنها انجام شود.
او درباره پیشبینی استقبال مردم از برندهای شخصیدوزی شده پوشاک ایرانی گفت: آگاهی مردم از تولیدات ایرانی افزایش یافته و تجربه نشان میدهد طی سالهای اخیر به برندهای ایرانی اعتماد میکنند. از سوی دیگر نوسانهای نرخ ارز و افزایش قیمت ارزها برای آن دسته از مصرفکنندگان که قیمت نیز برای آنها اهمیت دارد موجب شده است تا برندهای ایرانی را به خارجی ترجیح دهند.
زعیمزاده در ادامه این نشست در پاسخ به پرسشی درباره چشمانداز صادراتی این گروه صنعتی گفت: تلاش ما جهانی سازی این برند است و تلاش داریم شعباتی را در خارج از ایران ایجاد کنیم که هدف حضور ما در بازارهای خارجی را محقق میکند.
او در ادامه با بیان اینکه برنامهریزیهای تولید گروه صنعتی گراد پرو از تیر ماه سال گذشته آغاز شد گفت: «اولین شعبه نیز برای این گروه صنعتی انتخاب شده بود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا یک سال به تعویق افتاد و سوم بهمن امسال گروه صنعتی گراد پرو به طور رسمی وارد بازار خواهد شد.»
در ادامه نشست خبری رامین عارفی مدیر راه اندازی گراد پرو اظهار کرد: مزیتهای رقابتی زیادی برای تولیدکنندگان پوشاک کشور وجود دارد که موجب میشود تولیدکنندگان بتوانند سهم مناسبی از بازار به دست آورند. تنها مشکل برندهای ایرانی قبل از برجام و افزایش قیمت ارزها این بود که به دلیل پایین بودن نرخ ارز تولیدات خارجی میتوانستند در بازار به راحتی مانور دهند اما اکنون شرایط رقابتیای بوجود آمده است که میتواند زمینه فعالیت برندهای داخلی را نیز فراهم کند.»
اودر پاسخ به این پرسش که با رفع احتمالی محدودیتهای کنونی تجارت رقبای خارجی تهدیدی برای تولیدکنندگان داخلی پوشاک نخواهند بود گفت: اگر با رفع محدودیتهای کنونی تجارت درهای کشور به روی برندهای خارجی باز شود برندهای ایرانی باز هم قابلیت رقابت را خواهند داشت و اکنون کیفیت تولید و میزان آن به گونهای است که کاملا قابلیت رقابت با رقبای خارجی را دارد.
او در ادامه با اشاره به مشکلاتی در واردات مواد اولیه تولید گفت: «اگر مشکلات کنونی که در زمینه ثبت سفارش برخی از اقلام تولید وجود دارد برطرف شود روند تولید به راحتی قابل انجام خواهد بود و تولیدکنندگان ایرانی از مزیتهای رقابتی خوبی برخوردار هستند.
عارفی در رابطه با برنامهریزی شعب گراد پرو گفت: برنامه ما این است که اکنون سه شعبه گراد پرو در تهران افتتاح شود اما برنامهریزی ما این است که در تمام شهرهایی که گروه صنعتی گراد شعب فعال دارند شعباتی نیز برای گراد پرو دایر شود.
به گفته عارفی خط تولید پوشاک بانوان نیز در مجموعه گراد راهاندازی شده و در آینده نزدیک برنامههایی برای عرضه پوشاک بانوان وجود خواهد داشت.
او ادامه داد: افراد اندامهای متفاوت دارند و باید لباس و تنپوش مناسب برای آنها بهگونهای انتخاب شود که نقاط قوت بدن تقویت و ضعف آن پوشش داده شود به ویژه در مورد کت و شلوار این پوشش باید متناسب با قالب بدن فرد باشد. این موضوعی است که شخصیدوزی لباس به آن توجه کرده و ما اکنون با درک خلاء شخصیدوزی صنعتی در صدد هستیم تا به این نیاز مخاطبان پاسخ دهیم.
مدیرراه اندازی گراد پرو خاطرنشان کرد: میتوان از المانهای انحصاری که خود شخص به آن تمایل دارد در لباس استفاده کرد و افراد این انتخاب را دارند که نوع آستر، نوشته موجود در آستر و هر المانی را که خود میپسندند در فرمهای اولیه انتخاب و در شخصیدوزی اجرا شود.
او درباره مشکلات در تأمین مواد اولیه نیز گفت: در تأمین نخ، دکمه و برخی از مواد اولیه متناسب با استانداردهایی که ما برای تولید در نظر داریم مشکلاتی وجود دارد و نشستها و جلساتی که با حضور مسئولان دولتی، تولیدکنندگان و اتحادیهها در اینخصوص برگزار شد به نتیجه لازم نرسیده و بحث همکاری مشترک برندهای پوشاک نیز به سرانجام نرسید.
عارفی در رابطه با مشکلات ثبت سفارش نیز اظهار داشت: برای ثبت سفارش پارچه مشکلی وجود ندارد و تنها ثبت سفارش نخ، دکمه و برخی اقلام دیگر با محدودیت مواجهند و کیفیت برخی شرکتهای داخلی نیز متناسب با استانداردمان نیست.
او افزود: نه گروه سایزی برای شخصیدوزی کت و شلوار مردانه در گراد پرو وجود دارد که در اروپا و آمریکا نیز از آن استفاده میشودو تکنولوژیهای تولید گروه صنعتی پرو نیز از کشور آلمان وارد شده است.
در ادامه نشست خبری رضا سلامتی مدیر مارکتینگ گراد اظهار داشت: جامعه هدف تجربه متفاوتی را با گراد پرو خواهد داشت یکی از مزیتهای رقابتی این گروه صنعتی شخصی دوزی با ابزار صنعتی است ما از اپلیکیشنها و ابزارهای بروز استفاده میکنیم تا بتوانیم تجربه دلپذیری را برای مخاطبان ایجاد کنیم واین اپلیکیشن ها سال آینده در دسترس علاقمندان خواهد بود
او تصریح کرد: امکان سرویس درب منزل نیز برای افراد فراهم است و خودروهای این گروه صنعتی به آدرس مورد نظر مشتری مراجعه کرده و نسبت به اندازهگیری و سفارش مشتری اقدام میکنند.