شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
تیتر20 گزارش می دهد:
دکتر حسین صبوری که پیش از این قائم مقام افق کوروش بود،به نظر می رسد با تمام فراز ونشیب های صنعت خرده فروشی آشنایی دارد و یقینا نگرش اوبه خرده فروشی مدرن و ضرورت توسعه فروش غیر فیزیکی و آنلاین اورا در پیشبرد اهداف جدید که هیات مدیره آن را مشخص کرده است بسیار کمک خواهد کرد.
کد خبر: ۵۰۲۹۱
سکان هدایت
تیتر20 - با تصمیم هیات مدیره شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، دکتر حسین صبوری به عنوان مدیرعامل جدید این مجموعه معرفی و سکان هدایت بزرگترین فروشگاه زنجیره ای کشور به اوسپرده شد.

میراث فخریان در صنعت خرده فروشی
تا همین چند سال پیش کمتر کسی می توانست تصور کند که یک فروشگاه زنجیره ای در طول چند سال بتواند آنچنان رشد و توسعه ای را تجربه کند که ظرف مدت کوتاهی در سراسر کشور 2500 فروشگاه با نام و برندی متحد مایحتاج مردم را تامین وعرضه کند.

یادم می آید در اوایل کار فخریان به عنوان مدیر عامل افق کوروش در مصاحبه ای از برنامه های آینده اوپرسیدم اودر جواب از آرزوهایی گفت که دست یافتن به آن راه دراز ودشواری می طلبید. از راه اندازی هزاران فروشگاه سخن به میان آورد آن هم در روزهایی که فروشگاه های زنجیره ای دورنمای روشنی برای توسعه نداشتند.
سکان هدایت
باور امیر خسروفخریان به توسعه وتلاش مستمر به همراه تیم مدیریتی و حمایت های هیات مدیره باعث شد امروز در کنار بسیاری از روستاهای کوچک ودور افتاده هم شعب افق کوروش با کالاهایی هم کیفیت با شعب شهرهای بزرگ وکوچک توسط پرسنل آموزش دیده با پوشش متحد الشکل و فضای فروشگاهی با نورپردازی ، تهویه و استاندارد سازی یکسان در دسترس محروم ترین قشر جامعه قرار گیرد با این پیام که همه باید به صورت یکسان از مواهب وخدمات این فروشگاه برخوردار شوند. 

او با روش های جدید بازاریابی و فروش از جمله ارائه تخفیف های گوناگون و جایزه به خریداران خوش شانس به دنبال اعتماد سازی در افکار عمومی بود وتوانست تا حدود زیادی موفق عمل کند هر چند این موضوع در چند مقطع زمانی حاشیه هایی را هم به دنبال داشت.

از جمله دستاورد مهم دیگر در صنعت خرده فروشی که در دوران حضور فخریان برای این صنعت به دست آمد اعتماد دولت وحاکمیت به فروشگاه های زنجیره ای وامکان پخش کالاهای اساسی در شعب فروشگاهی بود که به نوبه خود دستاورد مهمی برای این بخش است.

عملکرد موفق فروشگاه های زنجیره ای در ایام کرونا وتحریم در جلوگیری از بحران کمبود کالا از اتفاقات خوبی بود که در دوران حضور فخریان در بزرگترین فروشگاه زنجیر های کشور به دست آمد.

صبوری، مدیری از جنس قرن جدید
حالا در ماه های آغازین سال 1400 مرد روزهای توسعه فروشگاه های زنجیره ای با کوله باری از تجربه صندلی خود را به دکتر حسین صبوری سپرد تا در مسیر پیشرفت سکان هدایت در دست مدیری از جنس قرن جدید قرار گیرد.

صبوری که پیش از این قائم مقام افق کوروش بود، به نظر می رسد با تمام فراز و نشیب های این مجموعه وصنعت خرده فروشی آشنایی دارد و یقینا نگرش اوبه خرده فروشی مدرن و ضرورت توسعه فروش غیر فیزیکی و آنلاین اورا در پیشبرد اهداف جدید که هیات مدیره آن را مشخص کرده است بسیار کمک خواهد کرد. 

تحولات شتابان در دنیای امروز وتغییر در عادات خرید وظهور وفراگیری تکنولوژی های جدید، بنگاه های اقتصادی را ناگزیر به تغییر مسیر برای همراستا شدن با تحولات می سازد.

توجه به فروش آنلاین آن هم پس از فراگیر شدن کرونا در سراسر دنیا از ضروریات کسب وکار برای بنگاه هایی شده است که می خواهند از قافله عقب نمانند. از همین روفروشگاه زنجیره ای افق کوروش استراتژی گسترش فروش اینترنتی کالا را در دستور کار خود قرار داده است تا بتواند در این عرصه نیز اهداف وبرنامه های توسعه ای خود را دنبال کند.

صبوری با درک درست از شرایط جدید تلاش کرد بازوی فروش اینترنتی کالا در مجوعه افق کوروش را تجهیز کند وهمین نگرش در دوران جدید مدیریت اومی تواند برگ برنده افق کوروش در مقوله فروش کالا باشد.

اپلیکیشن اکالا (فروش آنلاین افق کوروش – متعلق به گروه صنعتی گلرنگ) حالا جدی تر از گذشته با ماموریت های جدید روبه روست وقرار است فروش روزانه وغیر حضوری در این پلتفرم به شش برابر میزان فعلی افزایش یابد.

در این راستا صبوری به شدت دنبال آماده سازی زیر ساخت ها در اکالاست وتوسعه بخش لجستیک وانبارها در همین ابتدای کار در دستور کار اوقرارگرفته است.

از برنامه های صبوری می توان به فروش اینترنتی برای تحقق چشم انداز تا 300 هزار درخواست فروش اینترنتی به صورت روزانه اشاره کرد.

به طور قطع با حمایت های هیات مدیره فروشگاه زنجیره ای افق کوروش از مدیر عامل جدید می توان افق های روشنی برای آینده این مجموعه بزرگ اقتصادی ترسیم کرد. هرچند مدیر جدید در این راه فراز و نشیب هایی پیش رو دارد و در روند توسعه مسیر پر پیچ وخمی  پشت سر باید بگذارد.

ارسال نظرات
موضوعات روز