جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
هرچند در سال‌جاری تمرکز همه بر واکسن کووید-۱۹ است، اما تزریق واکسن آنفلوآنزا نیز هنوز مهم است. با نزدیک شدن به فصل‌های پاییز و زمستان، تزریق واکسن آنفلوآنزا برای محافظت از خود و دیگران و جلوگیری از فشار بیشتر بر سیستم درمان و مراقبت‌های بهداشتی که هنوز بار زیادی را تحمل می‌کنند، بسیار مهم است. کارشناسان توصیه می‌کنند تزریق واکسن آنفلوآنزا را در اوایل سپتامبر انجام دهید، قبل از اینکه فصل آنفلوآنزا واقعا شروع شود، اگرچه در مورد واکسن آنفلوآنزا گفته می‌شود، بهتر است دیر شود تا هرگز زده نشود.
کد خبر: ۵۱۳۷۹
تیتر20 -  مهم نیست که برنامه شما چگونه است، بسیاری از فروشگاه‌ها و داروخانه‌ها، امسال واکسن آنفلوآنزای رایگان ارائه می‌دهند. اگر ترجیح می‌دهید برای واکسن آنفلوآنزا به مطب پزشک مراجعه نکنید، یا فقط می‌خواهید در مواقعی که کارتان اجازه نمی‌دهد، راحت‌تر از آن استفاده کنید، این کلینیک‌ها واکسیناسیون سریع و آسانی را ارائه می‌دهند.  به علاوه، آنها حتی برای مشتریانی که در محل فروشگاه واکسن آنفلوآنزا تزریق می‌کنند، مشوق‌هایی دارند. پس  در یکی از این مکان‌های خرده‌فروشی توقف کنید و از تزریق مناسب آنفلوآنزا و تخفیفات مفید آنها استفاده کنید.

 داروخانه CVS
داروخانه‌های سی‌وی‌اس در حال گسترش قراردادهای کوپن تزریق آنفلوآنزا در سال‌جاری هستند.  تا ۳۱ دسامبر، مشتریان در داروخانه‌های CVS می‌توانند با هر نوبت ویزیت واکسیناسیون، از جمله تزریق واکسن آنفلوآنزا، ۵ دلار تخفیف بگیرند. این کوپن‌ها برای خرید ۲۰ دلار یا بیشتر مناسب هستند، اما فقط فروشگاه‌های سی‌وی‌اس مستقل واجد شرایط این امر هستند.

 تارگت
برای مشتریان، داروخانه‌های سی‌وی‌اس داخل فروشگاه‌های تارگت، با خرید مستقل از این داروخانه مطابقت دارد. مشتریانی که از واکسیناسیون، از جمله تزریق واکسن آنفلوآنزا در کلینیک‌های تارگت استفاده می‌کنند‌، ۵ دلار تخفیف دریافت می‌کنند که برای خرید۲۰ دلار یا بیشتر از فروشگاه‌های تارگت مناسب است.

 والگرینز
فروشگاه‌های خرده‌فروشی والگرینز به افرادی که برای واکسن از جمله واکسن آنفلوآنزا مراجعه می‌کنند مشوق می‌دهند. یک واکسن آنفلوآنزای رایگان در والگرین دریافت کنید و ۵ دلار پول به صورت Walgreens Cash دریافت خواهید کرد تا در خرید بعدی خود از آن استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید از کمک به دیگران برای دریافت واکسن‌های مهم احساس خوبی داشته باشید، به این صورت که به ازای هر واکسیناسیونی که در والگرینز انجام می‌شود، والگرینز ۲۳/ ۰ دلار به بنیاد ملل متحد اهدا می‌کند و حداکثر تا ۶/ ۲ میلیون دلار برای کمک به رساندن واکسن به کودکان نیازمند در سراسر جهان اختصاص می‌دهد.

 رایت اید
شرکت داروخانه‌های زنجیره‌ای رایت اید هم‌اکنون پس از سی‌وی‌اس کرمارک و والگرینز به‌عنوان سومین داروخانه زنجیره‌ای ایالات متحده شناخته می‌شود. هنگامی ‌که از واکسن آنفلوآنزا در Rite Aid استفاده می‌کنید، در صورت خرید ۲۵ دلار یا بیشتر کوپن ۵ دلاری دریافت خواهید کرد. در حال حاضر، قرارداد این کوپن ۳۰ سپتامبر به پایان می‌رسد.

 سوپرمارکت‌های ساوترن گروسر

تخفیف در این فروشگاه دو برابر تخفیف در گروه خواربارفروشی است. در صورت دریافت واکسن آنفلوآنزا یا کووید- ۱۹ از سوپرمارکت‌های Southeastern Grocers‌‌، این فروشگاه ۱۰ دلار کوپن ارائه می‌دهد. در صورت دریافت واکسن‌های دیگر، یا واکسن آنفلوآنزا و واکسن کووید، کوپن دوم ۱۰ دلاری را دریافت خواهید کرد.  

 سیف‌وی
سیف‌وی، شرکت خرده‌فروشی آمریکایی است که پس از شرکت کروگر، دارای دومین شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایالات متحده است. این شرکت دارای ۱۶۷۸ شعبه بوده که عموما در بخش‌های ساحل شرقی آمریکا و ایالت‌های ساحلی اقیانوس اطلس، شمال‌غربی مکزیک و غرب کانادا متمرکز هستند. تزریق واکسن آنفلوآنزا در سیف‌وی امسال با تخفیف بزرگی همراه است. مشتریان سیف‌وی که در هر مکانی از این فروشگاه واکسن آنفلوآنزا تزریق کنند، کوپن ۱۰درصد تخفیف در صورت خرید مواد غذایی تا ۲۰۰دلار دریافت می‌کنند./  یاهو لایف
ارسال نظرات
موضوعات روز