شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
به منظور بررسی نحوه ارایه کیفیت خدمات
مدیران ایساکو در پنجمین روز از اجرای طرح خدمت‌رسانی ویژه به زائران حرم امام خمینی (ره) به منظور بررسی حسن ارایه خدمات نمایندگی‌های کشیک و ناوگان امدادخودرو ایران، از نزدیک نحوه ارایه خدمات را مورد پایش قرار دادند.
کد خبر: ۵۵۸۱۱

تیتر۲۰- مدیران ارشد حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌گام با هموطنانی که در مسیرهای مواصلاتی منتهی به حرم امام در حال تردد هستند در مسیر و نمایندگی های کشیک این طرح حضور یافتند و از نزدیک به روند ارایه خدمت به مشتریان پرداختند. 
به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، طرح ویژه خدمت ‌رسانی به هم‌وطنان گرامی و زائران حرم مطهر را به مدت شش روز از ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه در حال اجراست. 
در این طرح ۸۱ نمایندگی‌ منتخب و ۵۴۶ اکیپ امدادی، در تمامی مراکز استان ها با تمرکز در مسیرهای ورودی و خروجی تهران و حومه، حرم مطهر امام (ره) و بهشت زهرا آماده ارایه خدمات هستند. 
هموطنان برای دریافت خدمات امدادی علاوه بر استفاده از اپلیکیشن ایساکو بر روی تلفن همراه خود و بهره‌مندی از امکانات آن، می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل فرمایند.
همچنین لیست نمایندگی‌های کشیک این طرح در سایت شرکت ایساکو به آدرس www.isaco.ir بارگذاری شده است./ایکوپرس

ارسال نظرات
موضوعات روز