پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۰
پرسپولیس که قصد یک خانه تکانی اساسی را برای فصل آینده دارد، می‌خواهد چند بازیکن داخلی و خارجی را هم به خدمت بگیرد و با توپ پر لیگ بیست و دوم را شروع کند.
کد خبر: ۵۶۱۶۵

تیتر۲۰- پرسپولیس با اختلاف بهترین تیم نقل و انتقالات بوده و تا حالا موفق شد بعضی از نقاط ضعفی که فصل قبل با آن دست و پنجه نرم می کرد را برطرف کند. بعد از عملکرد ضعیف گلرهای پرسپولیس، مدیران این تیم علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی را به خدمت گرفتند. در سمت راست خط دفاعی دانیال اسماعیلی فر جانشین رامین رضاییان شد و در قلب خط دفاع هم مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی به پرسپولیس آمدند. سرخ پوشان سروش رفیعی را در میانه میدان جذب کردند و همچنین محمد مهدی احمدی مدافع چپ تیم ملی امید را هم به خدمت گرفتند. با این وجود پرسپولیس که قصد یک خانه تکانی اساسی را برای فصل آینده دارد، می خواهد چند بازیکن داخلی و خارجی را هم به خدمت بگیرد و با توپ پر لیگ بیست و دوم را شروع کند. پرسپولیس درحالی پرکارترین تیم در نقل و انتقالات تابستانی به حساب می آید که همه نفرات جذب شده و البته بازیکنان تمدیدی با نظر یحیی گل محمدی بوده است. با این حال شنیده‌ها حاکی از آن است که کار پرسپولیس در نقل و انتقالات تمام نشده و یحیی گل محمدی می خواهد چند ستاره دیگر را هم به خدمت بگیرد. اما نفرات باقی مانده لیست یحیی چه کسانی هستند؟

احمد نوراللهی؛ اگر نتواند در امارات بماند...

هافبک فیکس تیم ملی و ستاره لیگ بیستم که در قهرمانی‌های سال‌های اخیر پرسپولیس نقشی کلیدی داشت، گزینه اصلی یحیی برای پست هافبک دفاعی است. پرسپولیس تا الان فقط کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک را در این پست دارد و با وجود اینکه رفیعی هم توانایی بازی در این پست را دارد، می خواهد یک بازیکن دیگر را هم در پست هافبک دفاعی به خدمت بگیرد. احمد که با تیم الاهلی امارات قرارداد دارد، فصل فوق العاده ای را با این تیم سپری نکرد و بعضی از رسانه‌های اماراتی خبر از جدایی این بازیکن می دهند. با این حال نوراللهی ترجیح می دهد فوتبالش را در امارات دنبال کند تا به لحاظ مالی به نفعش تمام شود. اگر به هر دلیلی احمد نور نتواند در امارات بماند، پرسپولیس گزینه اصلی این بازیکن خواهد بود. گفتنی است، گل محمدی علاقه زیادی به بازگشت نوراللهی دارد و می خواهد هرطور شده این بازیکن با کیفیت را به ترکیب تیمش اضافه کند.

سعید صادقی؛ بازیکن پرسروصدا

شاه ماهی نقل و انتقالات و یکی از بهترین‌های لیگ برتر در فصلی که گذشت، خواهان زیادی دارد. با این حال پرسپولیس بیشترین شانس را برای جذب صادقی دارد. این بازیکن که به تازگی هم ملی پوش شده، چند بار با مدیران پرسپولیس مذاکره کرد ولی این مذاکرات هنوز به عقد قرارداد منجر نشده است. گفتنی است اگر مشکل پیش پرداخت به این بازیکن حل شود، سعید پرسپولیسی خواهد شد ولی در صورتیکه به هر دلیل این بازیکن با پرسپولیس به توافق نهایی نرسد، یحیی به سراغ جذب یک وینگر خارجی خواهد رفت.

شهاب زاهدی؛ بازیکن آزاد می شود؟

یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای تقویت خط حمله، شهاب زاهدی است. شهاب زاهدی بازیکنی است که گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی علاقه ویژه ای به سبک بازی او دارد و از درویش درخواست کرده تا در صورت فراهم بودن شرایط زمینه انتقال او را به جمع قرمزها فراهم کند. پیش از این در ۲ مقطع باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب این بازیکن بود اما مبلغ بالای درخواستی باشگاه اوکراینی برای صدور رضایتنامه مهاجم ایرانی‌اش مانع از انتقال او به پرسپولیس شد. بازیکنی که در پرسپولیس نامش مطرح شد و به نظر می‌رسد خودش نیز علاقمند است که بار دیگر و البته در شرایطی کاملا متفاوت پیراهن قرمز را به تن کند.شهاب که در اردوی قبلی تیم ملی حاضر بود و برای اولین بار توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد، در جدیدترین لیست اعلام شده از سوی اسکوچیچ غایب بود و از همین رو می خواهد در سال منتهی به جام جهانی جلوی چشمان سرمربی تیم ملی باشد و با درخشش احتمالی در پرسپولیس، در لیست نهایی تیم ملی هم قرار بگیرد. شنیده‌ها حاکی از آن است که با توجه رای فیفا مبنی بر تعلیق لیگ اوکراین، زاهدی به عنوان بازیکن آزاد می تواند تیم آینده اش را انتخاب کند و پرسپولیس هم سفت و سخت خواهان جذب این بازیکن شده است.

کاسیانو؛ گزینه اول سرخ‌ها

یکی از مشکلات پرسپولیس در فصل قبل مربوط به خط حمله بود. پرسپولیس بعد از رفتن طارمی و علیپور صاحب یک مهاجم ششدانگ و باثبات نشد و مهاجمان پرسپولیس در یکی دو فصل اخیر فقط به صورت مقطعی توانستند خوب کار کنند. همین موضوع یحیی گل محمدی قصد تقویت خط حمله تیمش را برای سال آینده داشته باشد و اولویت یحیی هم جذب مهاجم خارجی است. گزینه اول گل محمدی کاسیانو مهاجم تیم ویزلا پرتغال است که مذاکرات خوبی با پرسپولیس انجام داد ولی توافق نهایی هنوز حاصل نشده است. یحیی در نیم فصل هم به دنبال جذب این بازیکن بود ولی موفق نشد کاسیانو را به ایران بیاورد. گزینه اول پرسپولیس برای برای خط حمله همین مهاجم برزیلی است و اگر به هر دلیلی توافق نهایی با این بازیکن و باشگاه پرتغالی انجام نشود، یحیی مهاجم خارجی جدیدی را انتخاب خواهد کرد./خبر ورزشی

ارسال نظرات
موضوعات روز