جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 22
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
سرپرست بانک سینا در جمع رؤسای شعب آذربایجان شرقی مطرح کرد:
سرپرست بانک سینا در دیدار با رؤسای شعب آذربایجان شرقی و اردبیل گفت: بانک‌ها در سیستم بانکداری کشور، ناگزیر از تغییر و تحول در مدل‌های کسب‌وکار خود هستند.
کد خبر: ۵۹۱۲۴

تیتر۲۰- غلامرضا فتحعلی افزود: تحول در صنعت بانکداری در سطح دنیا و ایران با ورود فین‌تک‌ها در حوزه پرداخت و تحت تأثیر قرار دادن کسب‌و‌کار بانک‌ها با شتاب رو به جلو در حال حرکت است و با عنایت به نو بودن و گسترش مدل‌های جدید کسب‌و‌کار و رشد شتابان این صنعت، بانک‌ها نیز در سیستم بانکداری کشور ناگزیر از تغییر و تحول در مدل‌های کسب‌وکار خود هستند.
وی مدیریت نرخ سود و کنترل رشد دارایی‌ها از سوی بانک مرکزی را از اتفاقات مهمی دانست که در نظام بانکی رخ داده و عمده هدف این سیاست‌ها مدیریت رشد نقدینگی در کشور است.
فتحعلی با اشاره به تدوین برنامه تحول کسب‌وکار بانک سینا، این سیرتحولی را سه ساله توصیف کرد و گفت: عمده مشکلات کسب‌وکاری بانک شناسایی شده و برنامه‌های تحول حول راهکارهای رفع مشکلات و نگاه به کسب‌وکار نوین بانکداری در دست تدوین است.
وی توسعه بانکداری دیجیتال را از دیگر مسائل مهم و مورد توجه بانک عنوان کرد و اذعان داشت: عدم استفاده از ظرفیت‌ اثربخش بانکداری دیجیتال، عدم وجود برنامه بانکداری پلتفرمی و نیز عدم وجود نظام اثربخش توسعه سرمایه انسانی و مدیریت استعداد در بانک از مشکلات مورد توجه در طرح راهبردی بانک است.
وی با تأکید بر اهمیت اجرای بانکداری دیجیتال گفت: باید بخشی از فعالیت‌های بانک به بانکداری دیجیتال اختصاص یابد و از ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده شود.
وی به اهمیت رضایتمندی مشتری و وفاداری آن‌ها به سازمان اشاره کرد و گفت: هوشمندی در مدیریت مشتری، بالفعل ساختن مشتریان بالقوه، مدیریت ارتباط با مشتریان و توسعه خطوط مدون و یکپارچه کسب‌‌وکار برای مشتریان هدف از دیگر برنامه‌ها و اهداف برنامه‌های راهبردی بانک سینا است.
مدیرعامل، اعضای هیئت‌عامل و تعدادی از مدیران ستادی در سفر به استان آذربایجان شرقی و اردبیل، از همه شعب این استان‌ها بازدید کردند./روابط‌عمومی بانک سینا

ارسال نظرات
موضوعات روز