تیتر۲۰- دومین کنفرانس و جایزه بین المللی برند سبز، روز گذشته با حضور مسوولان کشوری و شرکت گهرزمین در سالن همایش های اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.
در این همایش راهکارهای خلق، پایداری و ارتقای برند سبز با رویکرد انطباق معیارهای بین المللی، راهبردهای توسعه دانش برند سبز در عرصه بین المللی، ارتقا، توسعه و ترویج دانش مدیریت و توسعه برند سبز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در پایان این همایش از شرکت سنگ آهن گهرزمین با اهدای لوح و تندیس دومین کنفرانس و همایش بین المللی سبز تجلیل بعمل آمد./روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین