پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
شیروانی: انجمن ملی صنعت پخش به دنبال بازنگری در استراتژی خود برای تقویت جایگاه و افزایش مطالبه گری است.
کد خبر: ۶۴۵۱۱
تیتر20 - دبیرکل انجمن ملی پخش در گفتگو با تیتر ۲۰ با اشاره به اینکه تدوین سند نظام توزیع چند ساله که با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت دنبال شده است، اظهار داشت: امیدواریم این سند امسال از طریق این وزارتخانه به مجلس شورای اسلامی برود و در نهایت تصویب شود و جایگاه صنعت خرده فروشی در قوانین و مقررات اصلاح شود.
احمد شیروانی با بیان اینکه بازنگری سند راهبردی انجمن ملی پخش در دستور کار است، افزود: این سند هم اکنون در مرحله بازنگری قرار دارد و کمیته تحقیق و توسعه هم اکنون روی آن فعالیت دارد.
او با تاکید بر اینکه تا پایان شهریورماه باید سند راهبردی نهایی شود، گفت: از مهر ماه سند راهبردی اجرایی می شود.
شیروانی با بیان اینکه در سند استراتژیک صنعت پخش فرصت ها و تهدیدها و نقاط قوت و ضعف بررسی می شوند، اظهار کرد: در این سند جایگاه صنعت پخش مشخص می شود و بعد از تدوین این سند بازنگری در رویکرد انجمن خواهیم داشت و به سمت مطالبه گری می رویم.
دبیرکل انجمن ملی پخش با تاکید بر اینکه هدف ما تحقق منافع اعضای انجمن خواهد بود، اظهار کرد: همچنین تقویت روابط عمومی در داخل و خارج را تسهیل می کنیم تا زمینه دستیابی به اهداف انجمن از جمله ایجاد شرکت های3pl ایجاد شود.
او با تاکید بر اینکه تغییر وزرا منجر به تغییر سیاست گذاری ها می شود، تاکید کرد: این مسأله منجر شد تا آیین نامه مربوط به شرکت های3pl به جایی نرسید، از این رو ما باید دوباره از ابتدا با وزیر جدید درباره تقویت صنعت پخش و اجرائی شدن این موضوع را رایزنی کنیم .
شیروانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری همایش و نمایشگاه صنعت پخش در بهار امسال، بازخورد این رویداد را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بازخوردها نشان می دهد تصمیم ما برای برگزاری نمایشگاه صنعت پخش در کیش موفقیت آمیز بوده است.
او با تاکید بر اینکه برای نمایشگاه سال ۱۴۰۳ بخش بیشتری از زنجیره درگیر خواهند شد، گفت: قصد داریم از تولید، توزیع تا فروشگاه های زنجیره ای و داروخانه ها در نمایشگاه بعد نقش ایفا کنند و تمام شرکت هایی که در این زنجیره خدمت می دهند از بانک ها در خدمات مالی گرفته تا شرکت های خودرویی که در حمل و نقل نقش دارند می توانند در نمایشگاه حضور داشته باشند.