دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
تیتر ۲۰ گزارش می‌دهد:
در زمینه کارت بانکی، بانک ایران زمین یک گام جلوتر بوده و توانسته با ارایه کارت مجازی مزایای بیشتری را برای مشتریان خود و همچنین رفع مشکلات مربوط به کارت‌های فیزیکی را فراهم کند.
کد خبر: ۶۴۶۹۵

کارت نقدی مجازی بانک ایران زمین؛ از سرعت در انجام تراکنش‌های بانکی تا امنیت و کاهش هزینه‌ها

تیتر20- امروزه تقریبا تمامی نقل و انتقال‌های پول با کارت بانکی انجام می‌شود و بانک‌های کشور با ارایه کارت‌های بانکی به مشتریان خود و همچنین در راستای توسعه بانکداری الکترونیکی تلاش کرده‌اند که فرایند انتقال وجه را با سرعت بیشتری انجام دهند.


در میان بانک‌های کشور، در زمینه کارت بانکی، بانک ایران زمین یک گام جلوتر بوده و توانسته با ارایه کارت مجازی مزایای بیشتری را برای مشتریان خود و همچنین رفع مشکلات مربوط به کارت‌های فیزیکی را فراهم کند.


کارت مجازی نقدی بانک ایران زمین
محصولی که بانک ایران زمین در سال گذشته به مشتریان خود عرضه کرده، کارت بانکی است که موجودیت فیزیکی ندارد و تنها یک کارت مجازی و الکترونیکی است.


این کارت بر روی سپرده حقیقی دارای شرایط برداشت مشترک صادر می‌شود و اشخاص متقاضی می‌توانند از شماره آن جهت امور مالی خود استفاده کنند. این کارت بر روی سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری بدون دسته چک و همچنین سپرده‌های کوتاه مدت عادی صادر می‌شود.


موارد استفاده‌ای که برای این کارت تعیین شده در زمینه کسب و کارهای دیجیتال، واریز شارژ و هزینه‌های جاری ساختمان، واریز کمک‌های مردمی برای مراکز خیریه، واریز اجاره واحدهای استیجاری و واریز هزینه‌ دوره‌های مراکز آموزشی عنوان شده است.

مزیت کارت نقدی مجازی به کارت فیزیکی
کارت نقدی مجازی بانک ایران زمین یکی از امکانات بانکی است که در دنیای امروز بسیار پرکاربرد شده است. این کارت به صورت الکترونیکی عرضه می‌شود و مشتریان می‌توانند با استفاده از آن به راحتی از خدمات بانکی استفاده کنند.


به طور قطع کارت مجازی مزایایی نسبت به کارت فیزیکی دارد، از جمله صدور آنی در شعب، سهولت در واریز وجوه خرد به سپرده مشترک اشخاص حقیقی، فاقد جسم فیزیکی و رمز اول، امکان انتقال وجه به کارت نقدی مجازی از طریق کلیه کارت‌های عضو شبکه شتاب، امکان اخذ صورتحساب از طریق بسترهای بانکداری مدرن و صرفه جویی در وقت و زمان مشتریان.


اما شاید مهمترین مزیت کارت نقدی مجازی بانک ایران زمین نسبت به کارت فیزیکی آن، سهولت در استفاده از آن است. با داشتن کارت نقدی مجازی، دیگر نیازی به حمل و نگهداری کارت فیزیکی نیست و می‌توان به راحتی با استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی مختلف، از خدمات بانکی خود استفاده کنید.


دیگر مزیت کارت نقدی مجازی بانک ایران زمین نسبت به کارت فیزیکی آن، امنیت بالای آن است. به این صورت که دیگر نیازی به حمل پول نقد نیست و در صورت سرقت یا گم شدن کارت، احتمال سواستفاده از حساب فرد به حداقل می‌رسد. بدیهی است که بانک ایران زمین از تکنولوژی‌های پیشرفته برای حفاظت از اطلاعات استفاده می‌کند و امنیت بالایی را برای کارت نقدی مجازی فراهم می‌کند.


کارت نقدی مجازی این قابلیت را برای متقاضی ایجاد می‌کند که به راحتی بتواند از آن در هر زمان و مکان استفاده کند. در واقع با داشتن کارت نقدی مجازی، فرد می‌تواند به راحتی و در هر زمان و مکانی از خدمات بانکی خود استفاده کنید و نیازی به حضور در بانک ندارد.


در نتیجه، با توجه به مزایای کارت نقدی مجازی بانک ایران زمین نسبت به کارت فیزیکی آن، استفاده از این کارت به عنوان یکی از امکانات بانکی جدید، برای مشتریان بسیار مفید و سودآور است.


کارت نقدی مجازی بانک ایران زمین یکی از امکانات بانکی جدید است که به صورت الکترونیکی عرضه می‌شود و به مشتریان این بانک امکان استفاده راحت و سریع از خدمات بانکی را می‌دهد. با استفاده از کارت نقدی مجازی، تسهیل در دسترسی به خدمات بانکی، سرعت در انجام تراکنش‌های بانکی، امنیت بالا و قابلیت استفاده آسان در هر زمان و مکان فراهم می‌شود.

کارت مجازی بانک؛ سرعت بیشتر در داد و ستدها
سرعت در انجام تراکنش‌های بانکی را می‌توان از دیگر مزایای مهم کارت نقدی مجازی بانک ایران زمین نسبت به کارت فیزیکی آن دانست زیرا با داشتن کارت نقدی مجازی، دیگر نیازی به انتظار در صف بانک نیست و افراد می‌توانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن و با سرعت بیشتر به تراکنش‌های خود دست یابند.


به طور قطع استفاده از این کارت به تسریع و تسهیل داد و ستد کمک می‌کند و تراکنش‌های بانکی سریع‌تر و با کمترین هزینه صورت می‌گیرد. و به مشتریان این بانک امکان استفاده راحت و سریع از خدمات بانکی را می‌دهد.


به طور کلی امروزه بانک‌ها به دنبال توسعه بانکداری دیجیتال و مدرن بوده و تلاش هستند تا با ارایه محصولات فناورانه حضور مشتریان در شعب را به حداقل برسانند و کیفیت خدمات را افزایش دهند. ایده بانک ایران زمین نیز گامی در جهت همین امر بوده و می‌تواند این محصول را به حوزه‌های دیگر خود نیز تعمیم دهد.

ارسال نظرات
موضوعات روز