يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
تیتر ۲۰ گزارش می‌دهد:
تجربیات بانک ایران زمین در زمینه باشگاه مشتریان تجربه ارزشمندی است که می‌تواند مورد استفاده دیگر بانک‌ها نیز قرار بگیرد و به وفاداری و جذب مشتریان جدید به سیستم بانکی کشور کمک کند
کد خبر: ۶۵۱۴۶

تیتر20- بانک ایران زمین از جمله بانک‌هایی است که طی سال‌های اخیر توانسته در زمینه ارایه خدمات مدرن و توسعه بانکداری مبتنی بر فناوری پیشرو باشد. این بانک در راستای گسترش بانکداری دیجیتال، همواره محصولات جدید فناورانه‌ای را به مشتریان خود عرضه کرده و علاوه بر آن تعامل با کسب‌وکارهای دیجیتال و فین‌تک‌ها را نیز افزایش داده است.


اما تعامل این بانک از موارد مورد اشاره فراتر رفته، به طوری که در اقدامی تازه حمایت فناوارنه خود را در خصوص بانک‌ها دیگر به کار گرفته است. بانک ایران زمین در حال حاضر فضایی را فراهم ساخته تا علاوه بر توسعه کسب وکار خود، یاری‌گر دیگر بانک‌ها نیز باشد.


طی چندی پیش بانک ایران زمین اعلام کرد که مقرر شده یکی از شرکت‌های زیرمجموعه این بانک طی قراردادی، باشگاه مشتریان بانک سینا را از پیاده‌سازی گرفته تا پشتیبانی راه اندازی کند و کلیه ملزومات مربوط به محصول باشگاه مشتریان را در اختیار این بانک قرار دهد.


به طور قطع، تجربیات بانک ایران زمین در زمینه باشگاه مشتریان تجربه ارزشمندی است که می‌تواند مورد استفاده دیگر بانک‌ها نیز قرار بگیرد و به وفاداری و جذب مشتریان جدید به سیستم بانکی کشور کمک کند.


هم‌افزایی بانک‌ها در واقع به معنای همکاری در زمینه ارایه خدمات است. این همکاری می‌تواند به صورت مشترک کردن تجربیات، منابع و تکنولوژی‌ها به بهبود کیفیت خدمات و کاهش هزینه‌ها و همچنین ارتقا توانمندی فناوری و انفورماتیک منجر شود.


هم‌افزایی بانک‌هایی مثل ایران زمین با دیگر بانک‌ها در زمینه‌های فناورانه می‌تواند به توسعه صنعت بانکداری کشور کمک شایانی کند.
بانک ایران زمین از جمله بانک‌هایی است که با همکاری در زمینه فناوری، خدمات خود را به دیگر بانک‌های رقیب نیز ارایه می‌دهد و این هم‌افزایی به طور قطع تاثیرات مثبت بسیاری را در توسعه صنعت بانکداری کشور خواهد داشت.


با همکاری در زمینه فناوری، بانک‌ها می‌توانند خدمات خود را با سرعت و کارایی بیشتری ارایه دهند. این امر به کاهش زمان انتظار مشتریان و بهبود تجربه آن‌ها در استفاده از خدمات بانکی منجر می‌شود. این همیاری می‌تواند بهبود امنیت خدمات را نیز در پی داشته باشد.


با فراهم ساختن امکان به‌کارگیری این دست هم‌افزایی‌ها، تجربه مشتریان یک بانک فناور محور مثل بانک ایران زمین می‌تواند در اختیار دیگر بانک‌ها قرار بگیرد و به افزایش رضایت مشتریان و جذب مشتریان جدید برای آنها منجر شود.


زمانی که یک محصول برای یک بانک موفقیت آمیز عمل کرده می‌تواند الگویی برای دیگر بانک‌ها شود تا بدون آزمون و خطا کردن مدل‌های مختلف و بدوت اتلاف وقت به یک مدل از پیش آزمون شده و استاندارد موفق دسترسی داشته باشند و آن را به کار گیرند.


محصول باشگاه مشتریان بانک ایران زمین و تجربه‌ای که در این بانک در این زمینه داشته اکنون الگویی برای دیگر بانک‌ها است. بانک‌هایی همچون سینا با همکاری در این زمینه، می‌توانند با بهبود تکنولوژی، هزینه‌های خود را کاهش دهند. اما این امر در نهایت به بهبود سودآوری بانک‌ها و افزایش رقابت‌پذیری آن‌ها در بازار منجر می‌شود.

 
به طور قطع بانک ایران زمین در عین حال که بانک‌های دیگر را رقیب می‌داند قطعا با تضمین حریم خصوصی مشتریان و حفاظت از اطلاعات آنها و تعهد به اخلاقیات حرفه‌ای نسبت به هم‌افزایی با دیگر بانک‌ها اقدام می‌کند تا در زمینه فناورانه به نفع صنعت بانکداری کشور عمل کرده باشد.


بانک‌ها با هم‌افزایی و تعامل با یکدیگر می‌توانند به عنوان مکمل یکدیگر عمل کنند و صنعت بانکداری کشور را توسعه دهند، توسعه این صنعت نیز در نهایت به بهبود کیفیت خدمات و کاهش هزینه‌های بانک‌ها منجر خواهد شد.


این موضوع در خصوص بانک‌های سنتی بیشتر اهمیت پیدا می‌کند. بانک‌های خصوصی با داشتن تجربه ، چابکی و دانش فنی بالاتر، محصولات دانش محور و نوآورانه‌ای را ارایه می‌دهند که باعث توسعه و رشد بانک‎های سنتی می‌شود. بنابراین، هم‌افزایی بانک‌های خصوصی با بانک‌های سنتی در زمینه فناورانه و ارایه محصولات دانش محور، ضروری و موثر است.

ارسال نظرات
موضوعات روز