پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
تیتر ۲۰ بررسی می‌کند:
در شعب افق کوروش امکان تهیه کالا‌های اساسی، تخفیف ها، حق انتخاب بین برندها، تنوع و تعدد اجناس، برخورد مناسب پرسنل و ... خرید توام با رضایت را برای مشتریان رقم زده است.
کد خبر: ۶۶۳۸۸

تیتر20 - اینجا یکی از شعب افق کوروش است؛ فروشگاه زنجیره ای نام آشنا برای بیشتر ایرانی ها. این روزها زمانی که قصد خرید مایحتاج و کالاهای مورد نیاز خود را داریم، افق کوروش یکی از انتخاب های اول ماست. 


پیش از ورود به افق کوروش اولین چیزی که جلب توجه می کند، لوگوی OK است؛ همان لوگوی چشم نوازی که دیدگان ما حسابی به آن عادت کرده و محال است که در معابر و خیابان های محل زندگی مان تردد کنیم و با این OK دوست داشتنی مواجه نشویم. همین نزدیکی و همسایگی یکی از موضوعات ترغیب کننده برای خرید از این فروشگاه زنجیره ای است. 


همین موضوع که در ترددهای روزانه خودمان دست کم به تعداد انگشتان دست و حتی بیشتر از آن، افق کوروش می بینیم ما را مطمئن می کند که این فروشگاه به وسعت ایران، شعبه دارد؛ بنابراین در کمترین زمان ممکن می توانیم خودمان را به یکی از این شعب برسانیم و آنچه نیاز داریم را بخریم.


همان اول کار که وارد افق کوروش می شوید، تنوع و تعدد اقلام و کالاها به وضوح به چشم می خورد. نکته قابل توجه عرضه کالاهای اساسی از برنج و گوشت و مرغ گرفته تا روغن و شکر است؛ عامل دیگری که رغبت به خرید از این فروشگاه را افزایش داده است. البته کنار این دست از کالاها، طیف وسیعی از سایر اقلام هم عرضه می شود؛ اقلامی مانند نوشیدنی ها، تنقلات، آرایشی و بهداشتی، کنسرو و غذای آماده، چاشنی و ادویه جات و انواع شوینده ها. 


اما به محض ورود به فروشگاه، عموما با برخورد مناسب پرسنل و تلاش آنها برای ارائه راهنمایی به خریداران مواجه می شوید؛ موضوعی که شاید در بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای تا حدودی کمرنگ باشد. یکی از پرسنل شعبه از تخفیف های آن روز برای محصولات پروتئینی می گوید و همین موضوع ترغیبم می کند تا خرید را از این محصولات آغاز کنم.  


در یخچالی که به محصولات پروتئینی اختصاص دارد، گوشت قرمز، گوشت چرخ کرده، بوقلمون، مرغ و ماهی به وفور وجود دارد. مرغ و گوشت طعم دارشده از برندهای معتبر از محصولات دیگری هستند که در این میان خودنمایی می کنند. نکته جالب توجه عرضه گوشت گرم تنظیم بازاری و تخفیف های خوبی است که محصولات پروتئینی دارند. به طوری که یک بسته پنج عددی ماهی قزل آلا، با تخفیف حدود 100 هزار تومانی عرضه می شود.


جلوتر که بروید، با لبنیات و فرآورده های لبنی از برندهای مختلف مواجه می شوید. طرفداران شیر و لبنیات با گشتی در این فروشگاه زنجیره ای، می توانند اقلام مورد علاقه خود را با تخفیف های از 10 درصد و بالاتر تهیه کنند. در این قسمت از فروشگاه، برندهای مطرح و برتر لبنی به چشم می خورند؛ از شیر پاکتی و بطری گرفته تا انواع ماست و پنیر و دنت. 


فرآورده های گوشتی بسته بندی شده از برندهای معتبر بخش دیگری از کالاهای عرضه شده توسط افق کوروش هستند؛ اقلامی که این فروشگاه، همواره تخفیف های خوبی را در مورد آنها اعمال می کند و تاکنون چند جشنواره هم با محوریت این فرآورده ها برگزار کرده است. 


در این میان سوسیس و کالباس و همبرگر تا شنسیل مرغ، کباب لقمه و فلافل نیمه آماده، مشمول تخفیف از حدود 20 هزار تومان تا 50 هزار تومان شده اند. انواع کنسرو از دیگر کالاهای عرضه شده توسط این فروشگاه است که در این بین عرضه انواع تن ماهی با تخفیف های مناسب بیشتر از همه به چشم می آید.

 
انواع روغن از مایع و جامد گرفته تا روغن زیتون و کنجد بخش دیگری از قفسه های افق کوروش را گرفته اند که با قیمت های بسیار مناسبی عرضه می شوند و تعدادی از آنها شامل تخفیف هم شده اند.


 قفسه های بعدی به انواع ماکارونی، لازانیا و رشته سوپ اختصاص دارد که به نظر می رسد در این بخش هم مدیران افق کوروش تلاش کرده اند، برندهای مطرح و رقیب را در کنار یکدیگر قرار دهند تا حق انتخاب مشتریان حفظ شود.


انواع و اقسام حبوبات بسته بندی شده با تخفیفات بسیار خوب از دیگر کالاهایی است که در این فروشگاه زنجیره ای عرضه می شود. 


انواع برنج ایرانی و خارجی در بسته بندی 2 و نیم کیلویی تا بسته بندی 10 کیلویی بخش دیگری از فضای افق کوروش را به خود اختصاص داده اند. برای نمونه برنج 2 و نیم کیلویی ایرانی، تخفیف ویژه دارد و برنج 4 و نیم کیلویی از همان برند، مشمول تخفیف شده است. انواع برنج های خارجی هم با تخفیف های مختلف در دسترس مشتریان است. در کنار برنج، شکر و قند هم با قیمت های مناسب در اختیار مراجعان قرار دارد.

 
خریدم تمام شده و به افرادی که در حال بیرون رفتن از افق کوروش هستند، نگاه می کنم. به نظر می رسد امکان تهیه کالاهای اساسی، تخفیف ها، حق انتخاب بین برندها، تنوع و تعدد اجناس، برخورد مناسب پرسنل و ... خرید توام با رضایت را برای آنها رقم زده است. پر بیراه نیست که تمام این ویژگی ها، افق کوروش را به انتخابی برتر برای خرید تبدیل کرده است. 

 

 

ارسال نظرات
موضوعات روز