پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
تیتر ۲۰ گزارش می‌دهد؛  
مزیت‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش برای مصرف کنندگان این فرصت را در اختیار شرکت‌های تولیدی قرار داده تا با عرضه محصولات خود در این فروشگاه با حداقل هزینه‌های بازاریابی به بالاترین فروش دست پیدا کنند.  
کد خبر: ۶۷۱۰۴

تیتر ۲۰- افزایش سهم تولیدکنندگان در بازار این روزها بدون توجه به نیاز و رضایت مصرف کنندگان محقق نمی شود. این موضوع در کلانشهر اهمیت بالاتری دارد زیرا با افزایش جمعیت و شلوغی و آلودگی هوا مصرف کنندگان بیشتر به سمت کالاهایی رفته اند که بیشتر در فروشگاه های زنجیره ای عرضه شوند و بتوانند در یک مراجعه همه خریدهای خود را انجام دهند.


 به همین دلیل تولیدکنندگان سعی کرده اند که به سمت همکاری بیشتر با فروشگاه های زنجیره ای بروند. یکی از این برندها که توانسته همکاری خوبی با تولیدکنندگان داشته باشد افق کوروش است.


این برند فروشگاهی بیش از ۳ هزار شعبه فروشگاهی در سراسر کشور دارد و به دلیل دارا بودن توزیع مویرگی، سیستم انبارش و همچنین بهره مندی از فناوری های روز هزینه های سربار عرضه محصولات به مناطق مختلف را به حداقل رسانده است، بنابراین ظرفیت بالایی برای بکارگیری تخفیف ها و حراج ها هم داشته تا جایی که امروز در بین سایر فروشگاه ها محبوبیت بیشتری نیز بین مصرف کنندگان پیدا کرده است.


مزیت های افق کوروش برای مصرف کنندگان این فرصت را در اختیار شرکت های تولیدی قرار داده تا با عرضه محصولات خود در این فروشگاه با حداقل هزینه های تبلیغاتی به بالاترین فروش دست پیدا کنند.


از طرف دیگر امروز فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به یک برند بزرگ تبدیل شده و مصرف کنندگان وقتی محصولی را از آنجا تهیه می کنند نسبت به کیفیت محصولات هم مطمئن هستند، زیرا این فروشگاه در سال های اخیر با عرضه محصولات با کیفیت رضایت را در مشتریان ایجاد کرده و حالا این مکانیزم تبدیل به وفاداری شده که تولیدکنندگان هم از آن بهره مند می شوند.


توسعه همکاری ها می‌تواند سبب شود که تولیدکنندگان به بازار انبوهی دست یابند و محصولات در معرض دید و در دسترس مشتریانی قرار بگیرد که در هر فروشگاهی این موقعیت را نمی توان یافت. 


از طرفی وقتی تولیدکنندگان با برندهای معتبری مانند افق کوروش همکاری می کنند تمرکز خود را روی تبلیغات و به فروش رساندن محصول نمی گذارند و می‌توانند بر کسب و کار اصلی خود یعنی تولید محصول تمرکز کرده و هزینه ها را هم صرف ارتقای کیفیت خود بکنند. 


اکنون برای همه تولیدکنندگان این بستر فراهم نیست که با اضافه کردن ساختار پخش وتوزیع به پروسه کسب و کار خود به فروش مستقیم و مجزا بپردازند. بنابراین همکاری آنها با شرکت های پخش و فروشگاه های زنجیره ای اتفاقی ضروری است تا بتوانند به تعداد زیادی مخاطب و مشتری‌های فروشگاه‌های خرده فروشی بدون سرمایه گذاری دسترسی داشته باشند. 


همچنین تولیدکنندگان با سهیم کردن توزیع کنندگان در مشکلات وموفقیت های کاری زمینه اصلاح و رفع سریعتر موانع فروش بیشتر را فراهم می کنند.


عملکرد افق کوروش در سال های اخیر نشان داده که به دلیل کیفیت توزیع محصول و کارایی توزیع به حجم فروش و سودآوری رسیده است به همین دلیل در یک شرایط پایدار قرار گرفته و تولیدکنندگان می توانند در یک بازه طولانی مدت با این شرکت همکاری داشته باشند و با بهره مندی از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و توزیع آنلاین به عملکرد بالاتری دست پیدا کنند و راحت تر به اهداف و استراتژی های راهبردی شرکت در کنار این شرکت عرضه کننده باثبات دست پیدا کنند.

ارسال نظرات
موضوعات روز