پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸
نخستین سری از تاکسی‌های برقی  کرمان موتور وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شد
طی مراسمی هزار تاکسی برقی کرمان‌موتور به دارندگان تاکسی‌های فرسوده تحویل داده شد.
کد خبر: ۶۹۶۳۰

تیتر20 - ظهر امروز طی مراسمی نخستین سری از تاکسی های برقی کرمان موتور به صاحبان آن تحویل داده شد.


این خودروها نخستین تاکسی برقی در شهر تهران هستند و دارندگان تاکسی فرسوده با دریافت معرفی نامه از تاکسیرانی تهران می توانند از تسهیلات۹۰۰ میلیون تومانی ۵ ساله با کارمزد ۸ درصد استفاده کنند کرمان موتور نیز ۶۰۰ میلیون تومان از این‌ مبلغ را بر عهده دارد.


خودروی تمام برقی جک E50A محصول شرکت کرمان موتور است با یک بار شارژ توان پیمایش ۴۰۰ کیلومتر را خواهد داشت.


در این مراسم علیرضا زاکانی، شهردار تهران  با اشاره به اینکه خاصیت تهران این است که هرکاری در تهران انجام شود در سراسر کشور توسعه می‌یابد، گفت: اگر ما ناوگان مترو را بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون یورو در نظر بگیریم ، حدود همین قیمت مبلغ قراردادهای شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل است که امید است امسال قبل از دهه فجر چشم مردم به این خودروها روشن شود و بهره ببرند.

ویراژ تاکسی‌های برقی در تهران


او با بیان اینکه توجه ما به این بود که تمامی ظرفیت هایی را که می‌توانیم از داخل خریداری و برایش هدف گذاری کنیم، گفت: چرا که تولید، اشتغال و کارآفرینی برای ما بسیار مهم است. لذا از مدت‌ها قبل در داخل کشور موضوع را دنبال کردیم که توفیق شد ۲۷۰۰ اتوبوس را از داخل خریداری کنیم که به سریعا وارد ناوگان می‌شود به‌گونه‌ای که در روزهای آینده بخش دیگری رونمایی می‌شود.


زاکانی افزود: شاهد کار مشترک، ۱۱خودروساز و به خصوص کرمان موتور در مسیر به کارگیری ۲۷ هزار و ۵۰۰ تاکسی برقی در شهر هستیم و امروز شاهد ورود بخشی از هزار تاکسی برقی خواهیم بود.


لازم به ذکر است ، ثبت نام تاکسی های برقی همچنان در محل تاکسیرانی در حال انجام است و دارندگان تاکسی فرسوده با دریافت معرفی نامه از تاکسیرانی تهران می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

 

ارسال نظرات
موضوعات روز