تیتر20- صنعت بیمه بر مدار مشاوره مدیریت ریسک استوار است و از این رو آموزش مستمر و به روز، می تواند نه تنها نمایندگان شرکت بیمه را توانمند کند، بلکه ضریب نفوذ صنعت بیمه را نیز افزایش خواهد داد.
استفاده از اساتید بین المللی در کنار بهره گیری از دانش اساتید داخلی در توسعه کسب و کار و ایجاد سازمانهای فروش، روشی است که شرکت بیمه سامان در دوره های آموزشی خود همواره از آن بهره گرفته است.
استراتژیهای سازمان فروش و رفتارشناسی در محیط کار، از موضوعاتی است که در این دوره ها برای اعضای شبکه فروش تبیین شده است. همچنین مدیریت نیروهای فروش و نیز جذب، آموزش، توسعه و انگیزش سرمایه های انسانی شاغل در این حوزه، برای فروشندگان بیمه سامان تشریح شده است.
شرکت بیمه سامان، علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی ارزشمند و جذاب در قالب سازمان فروش و نمایندگی بیمه، همزمان استراتژیهای بینالمللی شدن خود را با عرضه محصولات و خدمات شرکت در سطح بینالمللی در پیش گرفته و این موضوع را با توسعه و آموزش شبکه فروش خود به صورت جدی دنبال می کند./روابط عمومی بیمه سامان