تیتر20- در این نشست که با حضور برات کریمی، مدیرعامل، امجد خضری، نایبرئیس هیأتمدیره و جمعی از معاونان و مدیران ارشد ستاد برگزار شد، رؤسای شعب تهران به ارائه گزارش عملکرد شش ماهه نخست خود در سال ۱۴۰۴ خود پرداختند.
برات کریمی در این نشست با اشاره به دستاوردهای عملکردی بانک دی طی هشت ماه گذشته گفت: «با تغییر رویکردها و استراتژیهای بانک طی هشت ماه گذشته و همت جهادی و روحیه مثالزدنی ایجاد شده در بدنه بانک شاهد توسعه سهم بازار بانک دی در نظام بانکی بودیم. رشد شاخصهای عملیاتی در کنار دستاوردهایی مانند حذف اضافه برداشت از بانک مرکزی و کاهش زیان انباشته و مطالبات غیرجاری نشان داد که با تلاش و همدلی میتوان به اهداف رسید.»
وی ادامه داد: «شکلگیری رویکردهای نوین مدیریتی، فضای تازهای برای توسعه فعالیتهای بانک ایجاد کرده است. یکی از محورهای اصلی این تغییر رویکرد، تمرکز ویژه بر درآمدهای ارزی است که ظرفیتهای بسیار ارزشمندی برای بانک به همراه داشته است. این درآمدهای غیرمشاع و با کیفیت، نه تنها موجب بازده قابل توجه شعب در بخش ارز خواهند شد؛ بلکه به علت خاص بودن اغلب مشتریان فعال در این حوزه، به بهبود سایر شاخصهای عملکردی شعبه از جمله جذب سپرده، اعطای تسهیلات و ایجاد تعهدات نیز کمک شایانی خواهد کرد. خوشبختانه در ماههای اخیر، نتایج عملی این نگاه تازه نمایان شده و درآمدهای ارزی بانک رشد مناسبی داشته و زمینههای جدیدی برای حضور فعالتر در بازارهای مالی فراهم شده است.»
کریمی با تأکید بر اهمیت پویایی بیشتر شعب در ارائه خدمات تعهدی و افزایش درآمدهای کارمزدی گفت: «در حال حاضر با توجه به رویکرد اصلی بانک در توسعه خدمات تعهدی و درآمدهای کارمزدی، بایستی تمامی تمهیدات و دستورالعملهای ابلاغی از سوی ستاد در راستای تسهیل و توانمندسازی همکاران شعب در این مسیر باشد.»
وی افزود: «با همت ایجاد شده در میان همکاران، امروز شاهد رشد چشمگیر منابع بانک دی هستیم که این امر اقتضا میکند متناسب با این رشد، شعب در تخصیص منابع و ارائه تسهیلات نیز بیش از پیش کوشا باشند.»
وی ادامه داد: «بانک دی باید به سمت جذب و ارائه خدمات به مشتریان بزرگ نیز حرکت کند؛ ما باید برای یک بانک بزرگ، کارهای بزرگ و اندیشههای بزرگ داشته باشیم. در این مسیر، تکریم خانواده معظم ایثارگران همچنان در اولویت است و در کنار آن باید علاوه بر تکریم مشتری، نقش مشاور امین برای آنان ایفا کنیم و امید را به مشتریان خود منتقل کنیم.»
برات کریمی، با تأکید بر روند رو به رشد عملکرد شعب در سهماهه دوم سال، گفت: «طبق برنامهریزیهایی که انجام دادیم و با همدلی و تلاش جمعی، عملکرد سهماهه دوم نسبت به سهماهه نخست سال بهمراتب بهتر بود و رشد قابلتوجهی در شاخصها داشتیم.»
مدیرعامل بانک دی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: «در بانک دی برای جلب رضایت مشتری و تحقق خواستههای آنان همهی مسیرها باز است؛ اما تحقق این مهم وابسته به نگرش و رفتار سازمانی رؤسای شعب و سایر همکاران پرتلاش ما در صف است.»/روابطعمومی بانک دی