تیتر20 - رقابت سالم در خدمات پس از فروش برای انجام شایسته فرایندهای پرداخت خسارت قانونی و مشتری مداری یک امر پسندیده و حرفه ای می باشد، اما رقابت ناسالم و تبلیغات غیر حرفه ای در بازاریابی صنعت بیمه را از مسیر یک اقتصاد سالم و پویا خارج کرده و بحران های اجتماعی ، فرهنگی و امنیت شغلی ایجاد خواهد کرد و تلاش های بازاریابی و توسعه فرهنگ بیمه که ناشی از تلاش ارزشمند شبکه فروش با عمر نزدیک به یک قرن را آسیب پذیر خواهد کرد .
بنابراین اندیشه ایجاد نو آوری و تحول با روش های غیر حرفه ای در صنعت بیمه و با هدف مرگ و نابودی شبکه فروش ۹۰ ساله که در سطح کشور در اشتغال زایی جوانان این کشور سهم بسزایی دارند یک امر نو آورانه نمی تواند محسوب شود و این اندیشه ها در شرکت های بیمه برخط نیازمند بازنگری و آسیب شناسی در فرایند بازاریابی و فروش انواع بیمه نامه می باشد .