جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 22
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۰
شکر به تازه ترین آیتم در سبد محصولات گلها تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۳۴۷

تیتر20 - قدیم و ندیم ها، بیشتر محصولات ارائه شده در بازارها، دکان ها و حجره ها به صورت فله ای بود. از چای و شکر و نبات و برنج گرفته تا قند و پنیر و روغن و آرد و باقی مواد و مصالح مصرفی خانوارها.
اما به مرور زمان مساله بسته بندی به یکی از الزامات بازار و شبکه مویرگی توزیع کالاهای اساسی تبدیل شد. 
یکی از اولین الزامات که ضروت بسته بندی را به صورت مقررات جدی به کنشگران بازار دیکته می نمود، مسائل بهداشتی  و سلامت مصرف کننده بود.
البته در مواردی هنوز هم در کنار بسته بندی های متنوع، روش سنتی هم در توزیع برخی از محصولات مانند شکر کاربرد دارد و حتی برخی از مصرف کنندگان به خاطر اختلاف قیمت مختصر روش فله ای را ترجیح می دهند.
اما با در نظر گرفتن تمام موارد و مقایسه سود و زیان های موجود، به نظر می رسد استفاده از روش های نوین بسیار برتری دارد.
یکی از برند ها و شرکت هایی که در این زمینه فعالیت های قابل ملاحظه ای  در کارنامه خود دارد، مجتمع صنایع غذایی گلهاست که اخیرا با ارائه شکرهای بسته بندی شده در طرح هایی شکیل و زیبا، به این حوزه نیز وارد شده و به این ترتیب، شکر به تازه ترین آیتم در سبد محصولات گلها تبدیل شده است.
کارخانه محصولات غذایی گلها از سال 1318 خورشیدی فعالیت خود را به صورت کاملاً سنتی در زمینه ادویه جات آغاز کرد و در سال 1345 توسط حاج عبدالرضا کریمی تفرشی (نسل دوم) با تولید و بسته‌بندی نمک و ادویه‌جات برای اولین بار در ایران اقدام به ارائه این محصول صددرصد سنتی به روش امروزی (بسته بندی شده) نمود و سپس در طی سالیان با توسعه فضای سالن‌های تولید و انبارها و افزایش دستگاه‌ها و ماشین آلات مدرن اقدام به اخذ پروانه‌های ساخت مختلف کرد. 
این شرکت ،  در حال حاضر در زمینه انواع نمک تصفیه و تبلور مجدد یددار، ادویه جات و چاشنی‌ها، انواع آرد و پودر کیک، انواع حبوبات و غلات، خشکبار و سبزیجات خشک‌، پودرهای ژله و مکمل های غذایی و‌... فعالیت دارد.
این محصولات در بسته بندی‌های متنوع ، مانند سلفون‌، جعبه‌،OPP ، قوطی های پلاستیکی و فلزی‌، ظروف PET و ... در اوزان مختلف در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.
به عبارت دیگر، این برند محصولات بسیار متنوعی را در زمینه مواد غذایی شامل انواع چاشنی ها و افزودنی ها، نمک، قند و شکر، سبزی های خشک شده، خشکبارها، ممکل ها، کافی ها، سبزیجات مخلوط، غلات، رشته ها، حبوبات، پروتیئن های گیاهی، ادویه جات، پودر ها و آردها را در فهرست بلند بالای محصولات خود دارد که اخیر شکر بسته بندی شده نیز از سوی این برند با وزن 700 گرم تولید شده است که به زودی در قفسه فروشگاه های سراسر کشور قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات
موضوعات روز