جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 22
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
شاخص رضایت مشتری ایساکو ۲۶ امتیاز افزایش یافت.
بر اساس آخرین نتایج اعلام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رضایت‌ مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در سه ماه چهارم سال ۹۵ نسبت به سه ماه سوم، ۱۰ امتیاز و نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، ۲۶ امتیاز رشد یافته است.
کد خبر: ۱۲۹۲۶
ایساکو باز هم در بین داخلی‌ها اول شد

تیتر20 - بر اساس آخرین نتایج اعلام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رضایت‌ مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در سه ماه چهارم سال ۹۵ نسبت به سه ماه سوم، ۱۰ امتیاز و نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، ۲۶ امتیاز رشد یافته است.
بر اساس این گزارش، شاخص رضایت مشتریان ایساکو در زمستان ۹۴ عدد ۷۰۵ را نشان می‌داد در حالی‌که در پایان سال ۹۵ این عدد به ۷۳۱ رسید و شرکت ایساکو با بهبود عملکرد خود در زمینه‌هایی همچون كیفیت تعمیرات ارایه شده، مدت زمان تعمیر و تحویل خودرو، نحوه ارایه سرویس‌های ادواری و… توانست باز هم در بین خودروسازان داخلی رتبه اول رضایت مشتریان را به خود اختصاص دهد.

از دیگر شاخص‌های بهبود یافته که باعث افزایش این امتیاز شد می‌توان به نحوه نوبت‌دهی، تامين به موقع قطعات مورد نياز و هزينه مناسب پرداختي براي خدمات انجام شده و رفتار و برخورد پرسنل تعميرگاه‌ها، اشاره کرد. این گزارش نشان می‌دهد، تغییر و تسهیل فرآیند‌های ارائه خدمات به مشتریان و راه‌اندازی سیستم‌های جدید با استفاده از فناوری‌های نوین همچون سامانه همراه ایساکو (ایساکو اپ) و خدمت فوری در محل (اتوکلیک) نیز از موارد موثر در کسب این جایگاه برای ایساکو بوده است.

همچنین این شرکت در طی مدت اخیر با هدف قرار دادن افزایش رضایت‌مندی مشتریان به طور جدی پیگیر اجرای دقیق فرآیندهای جدید و بهبود گلوگاه‌ها بود تا به صورت مستمر سطح کیفی ارائه خدمات خود را بالا ببرد.

در همین راستا مهندس رضا حسینی، مدیرعامل ایساکو، پس از صدور دستور تغییر و بهبود در برخی روال‌ها و چابک‌سازی فرآیندها طی دو سال گذشته، در سال جاری با حضور در نمایندگی‌های برخی شهرهای کشور به صورت سرزده بر کیفیت و حسن ارائه خدمات به مشتریان، پایش داشته و بررسی مستقیم به عمل می‌آورد./ایساکو
ارسال نظرات
موضوعات روز