جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 22
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
نتايج ارزيابي وزارت صنعت، معدن و تجارت از خدمات پس از فروش صنعت خودرو امسال در حالي اعلام شد كه بار ديگر و براي هشتمين بار متوالي شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو توانست در جايگاه نخست شركت هاي خودروساز داخلي و وارد کننده خودرو قرار گيرد.
کد خبر: ۱۷۸۸۳
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش در کارگاه بررسی نتایج ارزیابی وزارت صنایع: برای حفظ موفقیت باید  تغییر کرد

تیتر 20 - " نتايج ارزيابي وزارت صنعت، معدن و تجارت از خدمات پس از فروش صنعت خودرو امسال در حالي اعلام شد كه بار ديگر و براي هشتمين بار متوالي شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو توانست در جايگاه نخست شركت هاي خودروساز داخلي و وارد کننده خودرو قرار گيرد."  ایساکو به این موفقیت مهم در عرصه صنعت خودرو بسنده نکرده است و با برگزاری کارگاهی به بررسی نتایج و برنامه ریزی به منظور اخذ رتبه اول خدمات پس از فروش کشور خیز برداشته است.

مهندس حسینی در این کارگاه گفت: برای حفظ موفقیت باید تغییر کرد. لذت کسب مقام اول برای هشتمین سال، نباید مانع بررسی پیش نیازها و اقدامات اصلاحی شود. آنالیز کردن نقشه راه برای شروع یک بازی جدید نیاز به نگاه هوشمندانه دارد. هدف ما کسب رتبه اول خدمات پس از فروش کشور است اما مهمتر از هدف، شناسایی بهترین مسیر و ابزار رسیدن به آن است.

وی افزود :گاهی در بهترین شرایط حفظ موفقیت غیر ممکن می شود اما برای شرکتی چون ایساکو یک هدف قابل دفاع و با ارزش برای جنگیدن وجود دارد. این هدف در نگاه مدیران شرکت یک شعار نیست.  بلکه رضایت مشتری انگیزه ای برای تلاش کردن است.

همچنین در این کارگاه مدیران به تبادل نظر در خصوص انجام اقدامات اصلاحی در حوزه فعالیت هایشان براساس دستورالعمل جدید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران پرداختند. 
در ارزیابی امسال، شاخص‌ها مواردی نظیر ((نوبت دهی))، ((زمان صرف شده برای پذیرش))، ((برخورد و پاسخگویی))، ((زمان تعمیر و تحویل خودرو))، ((تامین به موقع قطعات مورد نیاز)) و ((تشریح تعمیرات انجام شده و قطعات تعویض شده)) را شامل می‌شوند./ایساکو
ارسال نظرات
موضوعات روز