این شرکت اعلام کرد: خدمات در نمایندگیهای ایرانخودرو به دو بخش فروش و
خدمات پس از فروش تقسیم میشوند که بسیاری از این خدمات با استفاده از
ظرفیتهای بستر الکترونیک، به صورت غیرحضوری یا ارائه در محل مشتریان قابل
انجام است. مشتریان برای اطلاع از خدمات فروشی که ایرانخودرو به صورت
غیرحضوری ارائه میکند، میتوانند به پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی
ikco.ir مراجعه نمایند و از روند ارائه خدمات آگاه شوند.
همچنین در خصوص خدمات پس از فروش نیز مرکز تماس ایرانخودرو به شماره
۰۹۶۴۴۰ در اختیار مشتریان است تا از خدمات قابل ارائه مطلع شده و یا
درخواست دریافت خدمات ثبت کنند. اپلیکیشن ایساکو نیز کانال ارتباطی دیگر
این شرکت برای ثبت درخواست خدمات خودرو به صورت اینترنتی است.
این شرکت به منظور همکاری با هموطنانی که ایراد خودروهای شان با خدمات
غیرحضوری مرتفع نمیشود برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، پروتکل جدید در
خصوص رعایت موازین بهداشتی به نمایندگیهای خدمات پس از فروش ابلاغ و اقدام
به توزیع لوازم بهداشتی از جمله ماسک، دستکش و محلول ضد عفونی کرد.
خدمات پس از فروش این مجموعه با دارا بودن بزرگترین ناوگان امدادی در
سراسر کشور، بهصورت شبانهروزی آماده است تا با حضور درب منزل مشتریان،
خدمات خوردویی مورد نیاز را بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی به ایشان
ارائه کند./صدا و سیما