وی اضافه میکند: معاونت گردشگری در قالب طرح ضربتی «تحریک و مدیریت تقاضای سفرهای داخلی در دوران کرونا»، تور آشناسازی فعالان عرصه فضای مجازی گردشگری، اصحاب رسانه، تورگرادانان و دفاتر خدمات مسافرتی، افراد تاثیرگذار و گروههای مرجع کشور برای معرفی و شناساندن ظرفیتها و توانمندیهای گردشگری استانها را با رعایت کلیه پروتکلهای بهداشتی و با همکاری ادارات کل تابعه در دستور کار قرار داده است.
بنا بر گزارش روابط عمومی معاونت گردشگری به نقل از مدیرکل بازاریابی و
تبلیغات گردشگری، هم اکنون تورهای آشناسازی استانهای قزوین، کرمانشاه،
چهارمحال و بختیاری، مازندران، تهران، البرز، قم، گیلان، همدان و زنجان در
حال برنامهریزی و اجرا است که برخی از آنها به کار خود پایان دادهاند./ ایسنا