تیتر20- محمد قاسمی که حدود یک هفته پیش پس از استعفای محمدابراهیم
لاریجانی از مدیرکلی اداره بازاریابی و تبلیغات گردشگری به این سمت منصوب
شد، در نخستین اظهارنظر به موضوع تورهای آشناسازی پرداخت که اتفاقا با نقدهایی همراه
بوده است. مدیرکل جدید بازاریابی و تبلیغات گردشگری میگوید: این برنامه
در راستای اجرای منویات وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی
مبنی بر ترویج «گردشگری داخلی در همزیستی با کرونا» با هدف ایجاد نشاط
اجتماعی از یک سو و رونقبخشی به کسب و کارهای مرتبط با صنعت گردشگری و
اشتغال مربوطه از سوی دیگر است.
وی اضافه میکند: معاونت گردشگری در قالب طرح ضربتی «تحریک و مدیریت تقاضای سفرهای داخلی در دوران کرونا»، تور آشناسازی فعالان عرصه فضای مجازی گردشگری، اصحاب رسانه، تورگرادانان و دفاتر خدمات مسافرتی، افراد تاثیرگذار و گروههای مرجع کشور برای معرفی و شناساندن ظرفیتها و توانمندیهای گردشگری استانها را با رعایت کلیه پروتکلهای بهداشتی و با همکاری ادارات کل تابعه در دستور کار قرار داده است.
بنا بر گزارش روابط عمومی معاونت گردشگری به نقل از مدیرکل بازاریابی و
تبلیغات گردشگری، هم اکنون تورهای آشناسازی استانهای قزوین، کرمانشاه،
چهارمحال و بختیاری، مازندران، تهران، البرز، قم، گیلان، همدان و زنجان در
حال برنامهریزی و اجرا است که برخی از آنها به کار خود پایان دادهاند./ ایسنا
ارسال نظرات
موضوعات روز