شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۵
نمایشگاه ایفا یکی از بزرگترین گردهمایی غول های فناوری و شرکت های تولید کننده های لوازم خانگی است که هر ساله در شهر برلین برگزار می شود و میزبان علاقه مندان زیادی از سراسر جهان است اگرچه امسال این نمایشگاه رنگ و بوی هر سال را ندارد و به دلیل شیوع کرونا ویروس با محدودیت زیادی راه اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۱۰۳
ال جی ماسک برقی ساختتیتر20- شیوع کووید-19مشکلاتی بسیاری را برای برند های فعال در حوزه فناوری و لوازم خانگی ایجاد کرده اما برخی از شرکت ها نظیر ال جی، این تهدید را به فرصت تبدیل کرده اند و در تلاش برای معرفی محصولاتی به منظور مقابله با این بیماری هستند. ماسک برقی ال جی در ایفا 2020 قرار است به نمایش گذاشته شود و یکی از این محصولات تازه وارد برند کره ای ال جی است که در این بخش به معرفی آن پرداخته شده است.

این ماسک جدید و یا به عبارت دیگر دستگاه تصفیه هوا قابل حمل با عنوان PuriCare Wearable Air Purifier شناخته می شود و به نظر می رسد که ماسک برقی ال جی در ایفا 2020 سر و صدای زیادی به پا کند و مورد توجه اکثر بازدیدکنندگان مجازی قرار گیرد.

نمایشگاه ایفا 2020 قرار است که از 3 تا 5 سپتامبر (13 تا 15 شهریور) میزبان اکثر شرکت های بزرگ فناوری نظیر سامسونگ، هایسنس، سونی، هواوی و… باشد و در آستانه افتتاح این همایش شاهد اخبار های زیادی از تولیدات جدید برندها هستیم. ال جی همانند هر سال پیش نمایشی از محصولات جدید خود را ارائه داده است اما برای اطلاع از جزئیات آن باید تا رونمایی رسمی ماسک برقی ال جی در ایفا 2020 منتظر ماند.

مهمترین ویژگی ماسک PuriCare Wearable Air Purifier ال جی که در نگاه نخست جلب توجه می کند، استفاده از فیلترهای H13 HEPA است که پیش از این در دستگاه های تصفیه هوا این غول فناوری جهان تعبیه شده بود. کاربران به لطف حسگرهای تنفسی و فن دوگانه می توانند به راحتی نفس بکشند و هوای تمیز و فیلتر شده را دریافت کنند.این حسگرهای متمایز بوده و می توانند تشخیص دهند که کاربر در چه زمانی درحال دم یا بازدم است و سرعت فن ها طبق نحوه‌ی نفس کشیدن و حجم هوا تنظیم می شود.

استفاده طولانی مدت از ماسک برای اکثر افراد خوشایند نیست و طبق گفته متخصصان بیماری های عفونی، باید ساعاتی را برای استراحت اختصاص دهیم. از طرفی دیگر، پزشکان توصیه می کنند که حتما از ماسک استاندارد استفاده کنید تا امکان انتقال بیماری را به حداقل برسانید.شرکت ال جی چاره ای برای این مشکلات اندیشیده و مدعی شده، طراحی این ماسک به گونه ای است که به راحتی بر روی صورت قرار می گیرد و احتمال عبور ذرات ریز را کاهش می دهد و به علاوه، کاربران درصورت استفاده طولانی مدت دچار مشکل نخواهند شد.

 ماسک PuriCare Wearable Air Purifier ال جی مجهز به یک باتری 820mAh است که در حالت کم مصرف می توان 8 ساعت از آن استفاده کرد. این برند کره ای تمام جوانب را در نظر گرفته و از عرضه یک کیف برای این ماسک برقی خبر داده است. این کیف مجهز به چراغ های UV-LED برای ضدعفونی کردن و از بین بردن انواع میکروب و عوامل بیماری زا است که به کمک آن می توان ماسک را شارژ کرد.

علاوه براین، قابلیت های هوشمند به این محصول ال جی راه پیدا کرده است و در صورت نیاز به تعویض فیلتر، یک هشدار به اپلیکیشن گوشی همراه LG ThinQ ارسال می شود.شرکت ال جی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا جایگزین مناسبی برای ماسک های رایج معرفی کند و پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد 2000 عدد از این ماسک‌ها را به ‌رایگان به یکی از بیمارستان‌های دانشگاهی سئول اهدا کند. قیمت و زمان دقیق عرضه این دستگاه منحصر به فرد مشخص نیست و برای اطلاع از جزئیات بیشتر باید تا رونمایی رسمی ماسک برقی ال جی در ایفا 2020 منتظر ماند./ال کا ایران
برچسب ها: ال جی ماسک کرونا
ارسال نظرات
موضوعات روز