چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
تیتر20//
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش امروز21 تیر1400 با حضور بیش از ۹۰درصد سهامداران و نمایندگان قانونی آنها و هیات مدیره مجموعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سازمان مدیریت صنعتی برگزار و به صورت آنلاین نیز پخش ‌شد.‌
کد خبر: ۵۰۶۰۲
سهامداران شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به مجمع رفتند / تقسیم سود 470 تومانی
تیتر20 - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش صبح امروز برگزار شد و پس از استماع گزارش، صورت مالی‌های شرکت در مجمع مورد تصویب قرار گرفت.

از مجموع رقم 1410 میلیارد تومان سود قابل تقسیم شرکت، طبق مصوبه مجمع حداکثر سود بین سهامداران تقسیم و به ازای هر سهم 470 تومان سود اختصاص یافت.

در این مجمع حسین صبوری مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از رشد ۶۷ درصدی فروش خالص این شرکت خبر داد و اعلام کرد: فروش خالص این شرکت در سال ۹۸از ۹۱ میلیون و ۱۵۸ هزار ریال به ۱۵۲میلیون و ۵۹۲ هزار ریال در سال ۹۹ رسیده است.

وی با اشاره به ارزش شرکت در بازار سرمایه گفت: ما توانستیم با توجه به وضعیت بد بورس خود را حفظ کنیم که این ارزش به ۲۱هزار و۹۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

همچنین این شرکت از لحاظ  جایگاه در کسب و کار بزرگ‌ترین فروشگاه های زنجیره ای کشور است که توانسته است رتبه ۳۵ را در بین صد شرکت برتر به دست آورد. 

صبوری تصریح کرد: در حوزه توسعه فروشگاه‌ها که یکی از مهمترین موارد توسعه ای است در سال جاری طبق برنامه، هدف شرکت رسیدن به ۳۵۰۰فروشگاه تا پایان سال ۱۴۰۰ است. این در حالی است که تعداد فروشگاه های افق کوروش  در سال ۹۹ به ۲۵۶۹ شعبه رسید.

وی افزود: افق کوروش سال گذشته  در روز ۷۶۰ هزار فاکتور صادر کرده  است که این موضوع افزایش تعداد خرید در روز را به همراه داشته است.

وی افزود: در رابطه با مسئولیت های اجتماعی  قرار بر این شد سال گذشته یک درصد از سود خالص شرکت را به آن تعلق دهیم که از این مبلغ۵۰ درصد آن مورد استفاده قرار گرفت.

صبوری ادامه داد: فروش خالص شرکت در سال ۹۹ از ۹هزار و ۱۱۶ میلیارد ریال به ۱۵ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال رسیده که سبب رشد۶۷ درصد شده است همچنین در سود خالص از ۵۱۵ میلیارد ریال به ۱هزار و ۶۰۸ میلیارد ریال رسیده که افزایش ۲۱۲ درصدی در این بخش را داشته ایم.

وی گفت : افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان به ۱۵۰۰ میلیارد تومان از محل تجدید ارزیابی دارایی در جریان می باشد.

صبوری ، توسعه کانال های فروش،ارتقاء زیرساخت های فناوری اطلاعات، رشد توسعه نسبت به سال گذشته، مکانیزاسیون در حوزه انبارها، ارتقای توان نیروی انسانی را از برنامه‌های آتی در سال ۱۴۰۰ برشمرد.

ارسال نظرات
موضوعات روز