سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۱
آخرین وضعیت تولید پراید درسایت ساوه

تیتر20- آمار تولید خودروسازان کشور در فروردین امسال در حالی اعلام شد که طبق آن، تولید خودروهای X100 (پراید) در شرکت بن رو متوقف شده است.


بر اساس اعلام وزارت صنعت،معدن و تجارت، شرکت بن رو که در شهر ساوه واقع شده و جزو خطوط تولید سایپا به حساب می آید، در اولین ماه از سال جاری، حتی یک دستگاه پراید را نیز به تولید نرسانده است.

این در حالی است که آمار سال گذشته نشان می دهد سایت بن رو محصول X100 را تولید می کرده است. با این حال، پراید همچنان پرتیراژترین خودرو تولید داخل محسوب می شود و در فروردین ماه امسال نیز نزدیک 14 هزار و 400 دستگاه تیراژ داشته است.


اما سایت بن رو پیش تر متعلق به بخش خصوص بود و فیات سی ینا را تولید می کرد، اما در نهایت سایپایی ها آن را خریدند تا بخشی از بار تولید خود را به این سایت منتقل کنند. سایپا در این سایت، یکی از محصولات چینی خود به نام S300 (آریو) را نیز به تولید می رساند.

ارسال نظرات
موضوعات روز