شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹
وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در گذشته در هشتگرد مشکلاتی بوده و تعاونی‌های مسکن وفای به عهد نکردند و وسط کار را رها کردند. الان در حالی که مردم پول را پرداخت کردند بدون خانه مانده‌اند و صاحب تعاونی‌ها و پیمانکاران متواری شدند که حسابشان با خدا است، البته ما هم حتما پیگیری می‌کنیم.
کد خبر: ۶۱۰۸۵

تیتر۲۰- مهرداد بذرپاش در مراسم افتتاح ٢٢٠٠ هزار واحد مسکن و پنج پروژه عمرانی در شهر جدید هشتگرد (مهستان) اظهار داشت : می‌توانم شهادت بدهم همکارانم در شهر جدید هشتگرد زحمت می‌کشند ولو شده یک قدم هم برداشته شود مشکل مردم این منطقه را حل کنند. 

وی با بیان اینکه سیاست ما تکمیل پروژه‌های نیمه تمامی است که از سال‌های گذشته باقیمانده است، گفت: برخی از افراد به ما در دولت توصیه می‌کنند که بجای تکمیل پروژه‌های باقیمانده پروژه‌های خود را آغاز کنید و تکمیل این پروژه به نام افراد دیگر تمام می‌شود اما ما این بحث‌ها را نداریم و فدای یک تار موی مردم و موضوع مهم تکمیل پروژه‌ است و به هر نامی که تمام شود، مهم نیست. 

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد : یکی از مشکلات بحث مسکن است که در هشتگرد بعضا تا ١٢ سال مسکن باقی مانده است و در حالی که متقاضیان در همان سالها پول را پرداخت کرده‌اند اما واحدی تحویل نگرفتند و امروز هم پول آن موقع آنها اندازه ۵ متر است اما ما وظیفه داریم این واحدها را با پول همان سال تحویل دهیم . 

بذرپاش افزود: نباید شرمنده شهدا شویم و سربلند در این خدمت به مردم باشیم و ۶ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده سال آینده تحویل می‌شود . 

وی گفت: مردم که گناهی نکردند و به دولت اعتماد کردند و این انباشت پروژه‌ها فقط برای متقاضیان مشکل ایجاد نکرد بلکه سایر بخش‌ها را معطل کرده‌است. الان مجبوریم که پروژه‌های معطل مانده را تکمیل کنیم و تاکید و خواسته رییس جمهوری از ما هم انجام پروژه‌های نیمه تمام است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه باید سطح سرانه خدمات را در کنار ساخت مسکن برای مردم بالا ببریم،افزود: در گذشته در هشتگرد مشکلاتی بوده و تعاونی‌های مسکن وفای به عهد نکردند و وسط کار را رها کردند. الان در حالی که مردم پول را پرداخت کردند بدون خانه مانده‌اند و صاحب تعاونی‌ها و پیمانکاران متواری شدند که حسابشان با خدا است، البته ما هم حتما پیگیری می‌کنیم. 

وی گفت: از مشکل دیگر مسکن این منطقه این است که لوله‌های اصلی مسکن مهر شکسته و خانه‌ها نشست کرده و حتما این مشکل را حل می‌کنیم و مدیران ما در این منطقه مکلف هستند که مشکل را برطرف کنند. 

بذرپاش تاکید کرد:مردم نگران نباشند ما در دولت عهد بستیم تا رفع آخرین مشکل در کنار مردم بمانیم. 

علیرضا جعفری ، مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه در تلاشیم با فعالیت‌های جهادی کاستی و نواقص را با سرعت بالا جبران کنیم، گفت: هر چند همکاران جهادی برای تکمیل پروژه‌ها در تلاش هستند اما کارهای نکرده زیاد است و صبر شما مردم برای رفع نواقص باعث می‌شود که همکاران ما با انگیزه بالاتر نسبت به تکمیل پروژه‌ها اقدام کنند.

وی ادامه داد : سیاست دولت ارتقای کیفیت ساخت و ساز برای زیست مومنانه و زیست مهدویت در این واحدها است. 

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه ریزی انجام شده این است که در سال ١۴٠٢ بسیاری از مشکلات مسکن هشتگرد حل شود.

همچنین عباس قنبری ، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه از تمام متقاضیان بابت انتظار ١٢ساله برای تحویل واحد‌های مسکن مهر عذرخواهی می‌کنم، اظهار داشت: ۶ هزار مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد (مهستان) باقیمانده که قول می‌دهم تا شهریور ماه ١۴٠٢ تمام این واحد‌های باقیمانده تحویل داده شود./ایلنا

ارسال نظرات
موضوعات روز