شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
«تیتر ۲۰» بررسی می‌کند: 
شرکت فولاد هرمزگان با نگاهی اصولی در ورزش موفق شد تا تیم‌های خود در ورزش فوتسال و فوتبال جوانان را راهی لیگ برتر کند. این موضوع نشان می‌دهد که سرمایه گذاری کارشناسی شده‌ای در موضوع ورزش که از برنامه‌های این مجموعه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است انجام شده است.  
کد خبر: ۶۹۱۹۰

تیتر20-  سرمایه گذاری واحدهای صنعتی در ورزش و همچنین خرید تیم های ورزشی به ویژه تیم های فوتبال موضوعی مرسوم است که در سال های اخیر رو به افزایش رفته است. 

بسیاری از صنایع کشور برای تبلیغ هرچه بیشتر خود اقدام به احداث باشگاه های ورزشی و خرید تیم های ورزشی کرده اند، این موضوع در بین شرکت های بزرگ دنیا هم دیده می شود. 


اما مسئله جایی است که ورود تجاری به این موضوع می تواند به ورزش کشور نیز آسیب وارد کرده و استعدادهای واقعی را راهی این تیم ها نکنند. در این بین صنعت فولاد کشور در سال های اخیر با توسعه حداکثری خود در اقتصاد کشور، در راستای مسئولیت های اجتماعی و همچنین توسعه همه جانبه به بخش های ورزشی نیز ورود کره اند.

حضور تیم شرکت های فولادی در لیگ های برتر و قهرمانی در دیگر ورزش ها به خوبی نشان می دهد که سرمایه گذاری های صورت گرفته به صورتی و اصولی بوده است.

 
فراموش نکنیم سیاست گذاری درست و اصولی برای ورود به ورزش های حرفه ای در بین شرکت های فولادی امری ضروری است، زیرا این شرکت ها با توجه به ماهیت خصوصی بودن خود برای چنین سرمایه گذاری هایی بودجه دولتی نداشته از محل درآمدهای حاصل وارد حوزه های ورزشی می شوند به همین دلیل ضروری است تا چه از منظر مسئولیت های اجتماعی و چه سرمایه گذاری شاهد هدر رفت سرمایه ها نباشند زیرا بخش عمده ای از این سرمایه از محل ارزش سهامی است که با حمایت سرمایه گذاران به جایگاه هایی مشخص در بازار رسیده اند. 


اما در بین مجموعه های فولادی، شرکت فولاد هرمزگان با سرمایه گذاری هدفمند و پایه ای علاوه بر توسعه ورزش کارگری و بدست آرودن دستاوردهای مهم در عرصه بین المللی به سراغ توسعه ورزش قهرمانی در استان نیز رفته است که حالا نهال کاشته شده آن در سال های گذشته به بار نشسته است و تیم فوتبال نوجوانان فولاد هرمزگان به لیگ برتر کشور صعود کرد. از سویی دیگر تیم فوتسال فولاد هرمزگان توانست با شکست رقیب خود راهی لیگ برتر فوتسال کشور شود.

 
فولاد هرمزگان در این زمینه استفاده از استعدادهای بومی  و آموزش حرفه ای آنها را در دستور کار خود قرار داده است و توسعه ورزش را در هر حوزه ای که در برنامه داشته از مراحل اولیه انجام داده تا بتواند به صورت کاملا حرفه ای وارد حوزه ورزشی شود. 


چنین سیاستی از سوی فولاد هرمزگان امروز باعث شده تا تیم های ورزشی این شرکت وارد لیگ برتر شوند. از سویی دیگر این نگاه باعث می شود تا مردم منطقه به سراغ علایق خود رفته و با کمک و سرمایه گذاری این مجموعه، استعدادها کشف می شود. 


درواقع فولاد هرمزگان علاوه بر سرمایه گذاری برای توسعه برند خود در حوزه های دیگر از جمله ورزش، تلاش می کند تا ورزش را به صورت اصولی در منطقه توسعه دهد. ورود تیم های ورزشی این مجموعه به لیگ های برتر نشان می دهد سرمایه گذاری صورت گرفته دقیق و کارشناسی بوده است و در این بخش تنها مطرح شدن نام فولاد هرمزگان مدنظر نیست بلکه ورزش باید از پایه در این استان توسعه پیدا کند. 

 

ارسال نظرات
موضوعات روز