پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
عرصه ارتباطات و فن آوری اطلاعات، دنياي مجازي یا همان «قاره ششم» را پدیدار کرده و شرایط کنونی ایجاب می کند که روابط عمومی ها همگام با قاره ششم گام بردارند.
کد خبر: ۷۰۴۱
تیتر20 - عرصه ارتباطات و فن آوری اطلاعات، دنياي مجازي یا همان «قاره ششم» را پدیدار کرده و شرایط کنونی ایجاب می کند که روابط عمومی ها همگام با قاره ششم گام بردارند. علي مصريان، مدير ارتباطات و امور بين الملل گروه صنعتی ايران خودرو با اشاره به حوزه کاری روابط عمومی ها تاكيد كرد: روابط عمومی مسوولیتی فراگیر و فعالیتی خطیر و مداوم است، فعالیت در روابط عمومی بخصوص در برهه کنونی و با ورود شبکه های اجتماعی بیش از هر زمان دیگری سخت شده است.
مصريان ضمن تاكيد بر اهميت روابط عمومی ها در سازمان هاي پيشرو، اظهار كرد: نهاد روابط عمومي جایگاهی در سازمان است که تمامی سازمان با آن در ارتباط است و از طرفی فعالیتی را انجام میدهد که ضمن تعامل با مردم بناست بر فرهنگ، اجتماع، گروهها، باورها و اندیشهها اثر بگذارد.
وي افزود: استفاده از ظرفیتهای فرهنگی موجود در ارتباطات انسانی جامعه ایرانی، سرمایهای است که به کار بستن هوشمندانه آن میتواند، به تقویت و ایجاد یک روابط عمومی کارآمد و چه بسا الگویی در آن بینجامد، اما جهتدهی و تعیین این چارچوبها باید بر عهده آنانی باشد که نسبت به دانش روابط عمومی اشراف دارند.
مصریان اساس فعاليت روابط عمومي ايران خودرو را صداقت در تعامل با مخاطبان دانست و گفت: اهتمام ویژه ما تلاش برای فعالیت و رفتار در روابط عمومی بر اساس مجموعه آموزههای اخلاقی بودهاست که بزرگان دین مان بر آن تاکید فراوان دارند.
وي تصريح كرد: تاکید فرهنگی ما بر مفهوم حسن خلق و صداقت، سرمایهای در روابط عمومی است كه تلاش ما صيانت از اين مفاهيم به صورت عيني است.
مدير ارتباطات و امور بين الملل گروه صنعتی ايران خودرو در ادامه گفت: از آن جایی که فعالیت ما در گروه صنعتی ایران خودرو کار در حوزه صنعت و اقتصاد کشور تعریف میشود، میتوانیم مصداق و نمونه روشنی از ارتباط درهمتنیده فعالیت روابط عمومی با تولید و توسعه به شمار آییم.
مصريان به برنامه هاي ويژه اجراشده در ارتباطات ايران خودرو و دستاوردهاي آن اشاره كرد و گفت: یکی از اقداماتی که در مدیریت ارتباطات برگزار شد، برگزاري نخستین جشنواره کارآمدی بود که روابط عمومی های شرکت ها و سایت های استانی گروه صنعتی ایران خودرو در حوزه های مختلف روابط عمومی به رقابت پرداختند.
وي هم افزايي ميان روابط عمومي هاي گروه صنعتي ايران خودرو را از نتايج اين جشنواره دانست و افزود: تهیه نخستین نشریه تصویری سازمانی با عنوان سیمای ایران خودرو از دیگر اقدامات انجام شده است.
مدیر ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو ضمن مهم ارزيابي كردن نقش شبكه هاي اجتماعي در تبادل اطلاعات، از توسعه آن در ايران خودرو و ايجاد ارتباط ميان فعالان رسانه اي و كارشناسان تخصصي صنعت خودرو خبر داد و گفت: اين ارتباط از طريق شبكه اجتماعي، فرصت دانشی و اندیشهای فراوانی را برای ما فراهم آورد.
وی ضمن تاكيد بر به روز بودن دانش در حوزه كاركنان روابط عمومي ها، آینده روابط عمومی را متاثر از آیندهای دانست که علم، پیشرفت و توسعه برای بشر رقم میزند.
مصریان در پايان يادآورد شد: فراگیری توسعه فن آوری در دنیای امروز به نحوی است که در کمترین زمان ممکن دسترسی همگانی به آن فراهم میشود، لذا وظیفه اصلی ما این است که تاخیری در هماهنگسازی با فن آوری نداشته باشیم، آن را به درستی فرا بگیریم و خود را برای کار با آن مهیا سازیم.