پنجشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 21
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
تیتر۲۰ به مناسبت سالگرد تاسیس بیمه ملت بررسی می‌کند؛
بیمه ملت طی یک‌سال اخیر، با تقویت چشمگیر شبکه شعب و ارائه خدمات ویژه و دیجیتال به بازنشستگان، نشان داد همچنان در مسیر توسعه و پیشرفت گام برمی دارد.
کد خبر: ۷۲۴۱۳

 تیتر 20- بیمه ملت با تمرکز بر مشتری‌مداری و استفاده از فناوری‌های نوین، جایگاه ویژه‌ای در صنعت بیمه کشور دارد.

 این شرکت طی یک‌سال اخیر، با تقویت چشمگیر شبکه شعب و ارائه خدمات ویژه و دیجیتال به بازنشستگان، نشان داد همچنان در مسیر توسعه و پیشرفت گام برمی‌دارد.

21 سال از آغاز مسیر پرچالش و البته پُرثمر و پرافتخار بیمه ملت می‌گذرد؛ مسیری که از 12 آبان‌ماه 1382 تا امروز، با روحیه‌ای سرشار از تعهد و نوآوری پیموده است.

 در این سال‌ها، این شرکت، نه ‌تنها به عنوان یک برند معتبر صنعت بیمه، شناخته شده، بلکه به نماد اعتماد و آرامش برای اقشار مختلف جامعه تبدیل شده است. با تمرکز بر رفاه بازنشستگان و افتتاح 10 شعبه جدید در نقاط مختلف کشور از سال قبل تا کنون، بیمه ملت به عنوان همراه مطمئن و معتمد مشتریان، افق‌های تازه‌ای در مسیر تحول گشوده است.

• گسترش شعب برای دسترسی سریع‌تر

توسعه شعب در صنعت بیمه اهمیت زیادی دارد، زیرا دسترسی آسان‌تر مشتریان به خدمات بیمه‌ای را فراهم می‌کند و امکان ارائه خدمات حضوری در مناطق مختلف را میسر می‌سازد. این گسترش، به کاهش فاصله‌ جغرافیایی و تسهیل مراجعه مشتریان منجر می‌شود و نتیجه آن، افزایش رضایت‌مندی و ایجاد تجربه‌ مثبت برای بیمه‌گزاران است.

علاوه بر این، توسعه شعب، یک عامل موثر در جذب مشتریان جدید است، زیرا حضور در مناطقی که پیش از این، خدمات بیمه‌ای کمتر به آنها ارائه شده، امکان پاسخگویی به نیازها را بیش از پیش فراهم می‌سازد. به این ترتیب، افزایش تعداد شعب به تقویت شبکه فروش و پایداری رشد درآمدی شرکت کمک می‌کند و جایگاه برند را در بازار رقابتی صنعت بیمه ارتقا می‌بخشد.ُ

در همین راستا، به ‌منظور کاهش نیاز به مراجعات حضوری و ارتقای دسترسی به خدمات بیمه‌ای، بیمه ملت طی سال اخیر تعداد شعب خود را به ۲5 شعبه افزایش داده و ۱۰ شعبه جدید در استان‌های مختلف کشور راه‌اندازی کرده است. این اقدام نشانه تعهد بیمه ملت به افزایش دسترسی مشتریان و ارائه خدمات حضوری به آنان است. با افتتاح شعب جدید، مشتریان بیشتری می‌توانند به‌ راحتی از خدمات بیمه ملت استفاده کنند. این توسعه شبکه شعب، پاسخ به نیاز روزافزون جامعه به خدمات بیمه‌ای متنوع و در دسترس بوده است.

• سرویس اختصاصی برای بازنشستگان

  در راستای ارتقای رفاه بازنشستگان، بیمه ملت طی یک سال گذشته، سامانه «دینا» را راه‌اندازی کرد تا به این قشر امکان دهد به‌ صورت آنلاین از خدمات درمانی، ثبت و پیگیری خسارت‌ها بهره‌مند شوند. این سامانه به بازنشستگان کمک می‌کند بدون نیاز به حضور فیزیکی، فرایندهای بیمه‌ای را مدیریت کنند. همین امر سبب صرفه‌جویی در زمان و افزایش رضایت آنها می‌شود. بیمه ملت در راستای توسعه فرآیند خدمت رسانی خود تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد را از ۲۹۰۰ به بیش از 6600 مرکز افزایش داده است.

علاوه بر آن، تعداد مراکز منتخب در سراسر کشور که وظیفه‌ی جمع‌آوری و ثبت مدارک پزشکی و اسناد خسارتی بازنشستگان را برعهده دارند به بیش از 870 مرکز رسید که بخشی از اهداف شرکت به منظور توسعه خدمات برای بازنشستگان را تحقق بخشید. این اقدامات نشان می‌دهد بیمه ملت در سال اخیر، از تعهد به بازنشستگان به ‌عنوان یکی از اقشار مهم جامعه غافل نبوده و با ارائه خدمات منحصربه‌فرد، آرامش و رفاه بیشتری را برای آنان فراهم کرده است.

به جز خدمات گسترده به بازنشستگان و توسعه شعب، بیمه ملت در سال مالی اخیر، با رشد سود ۹۵ درصدی و دستیابی به سود خالص ۳۵۷ میلیارد تومان در نیمه اول سال ۱۴۰۳، بار دیگر جایگاه خود را در بین شرکت‌های بیمه‌ای تثبیت کرد. این موفقیت مالی همچنین با کسب رتبه نخست توانگری مالی برای پنجمین سال پیاپی، که نشان‌دهنده نسبت توانگری ۴۸۸ درصدی است، به اوج رسید. توانگری مالی بیمه ملت به معنای توانایی بیشتر در پرداخت به موقع تعهدات و ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان است و این شرکت، همچنان به حفظ این جایگاه متعهد است.

• دستاوردهای یک‌ساله در حیات 21 ساله

بیمه ملت طی سال‌های گذشته، در مسیر دیجیتال‌سازی خدمات نیز پیشرو بوده و با ایجاد سامانه «سبا ملت»، امکانات متنوع از قبیل موبایل بیمه، اینترنت بیمه و کارت اعتباری بیمه را ارائه داده است. این سامانه دیجیتال نه تنها به مشتریان امکان می‌دهد خدمات بیمه‌ای را به صورت آنلاین انجام دهند، بلکه با کاهش نیاز به مراجعه حضوری، از هدررفت زمان و کاهش هزینه جلوگیری می‌کند. مشتریان از این طریق امور بیمه‌ای را در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌دهند و تجربه‌ آسان و سریع در استفاده از خدمات بیمه‌ای کسب می‌کنند.

بیمه ملت در سال اخیر با تمرکز بر گسترش شبکه شعب و سرویس‌ شخصی‌سازی‌شده ویژه بازنشستگان، دستاوردهای ارزشمندی را رقم زده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
موضوعات روز